Crown Lunar [Assortiment] [Uitloop]

Gurby

VWC lid
1943setvj7.jpg

Artikelnummer: 1943
Artikelnaam: Crown Lunar Assortiment
Bruto Gewicht: 4400 gr.
Netto Kruitgewicht: maximaal 200 gr per product
Richtprijs: 39,95 euro
Verpakkingseenheid: 4/1

Laatst bewerkt door een moderator:
dit pakket heb ik twee jaar geleden gehad en er zat maar 1 fontein in, de rest waren cakes, en ik vond ze best mooi voor de prijs.

Heb dit pakketje er ook ooit al eens bij gehad, ook al een aantal jaar geleden. Ik was er toen ook totaal niet ontevreden over. In vergelijkbare pakketjes zitten vaak veel fontijnen, maar in dit pakket zit er inderdaad maar eentje. De rest zijn allemaal potjes met luchteffect. Die drie vierkante 9-schots potjes waren zelfs erg goed als ik het me goed herinner, relatief gezien natuurlijk met wat je mag verwachten van potjes uit zo'n goedkoop pakket. Voor een beginnende freak zeker geen miskoop, en zeker beter dan o.a. een Grand Prix pakketje van Lesli uit dezelfde prijsklasse.

Laatst bewerkt door een moderator:
mooi pakket, had er afgelopen jaar 2. En er zitten 2 fonteinen en 7 multishots in.
prijs dit jaar 44,95 euro.

hallo,
ik had dit pakket en ik was tevreden!!! Die potjes stellen niet heel veel voor maar voor 44,95!
Er zat een fontein in, en 8 potjes van 6 tot 9 shots. Hier nog wat grammen:

Qty Art. No. Name N.E.Q/Total Type
1pcs 718. crackling 35g battery
1pcs P31 green twist 22g battery
1pcs P25 multi colourstars 40g fountain
1pcs P29 spinnig spider 30g battery
1pcs 720. silver spinnig flower 42g battery
1pcs P27 whistle crackle 40g battery
1pcs 9SA red peony 54g battery
1pcs 9SB green peony 54g battery
1pcs 9SC crackle & silver 54g battery

Gelezen op Freakpyromaniacs dat de adviesprijs voor 2009 € 35,00 is!!
Weet niet of dit helemaal waar is, maar als het zo is dan komt hij er wel weer bij hoor:D.

Laatst bewerkt:
Gelezen op Freakpyromaniacs dat de adviesprijs voor 2009 € 35,00 is!!
Weet niet of dit helemaal waar is, maar als het zo is dan komt hij er wel weer bij hoor:D.

De folders die op gegeven moment een dag online hebben gestaan op de broekhoffsite met prijzen gaven dit inderdaad aan. Kan ik bevestigen, aangezien ik het zelf ook interessant vond om te kopen voor die prijs.

De folders die op gegeven moment een dag online hebben gestaan op de broekhoffsite met prijzen gaven dit inderdaad aan. Kan ik bevestigen, aangezien ik het zelf ook interessant vond om te kopen voor die prijs.

Ik heb hem 2 jaar terug gehad, en moet zeggen dat als je hem voor 35,00 euro kan binnenhalen dat je dat dan zeker moet doen.
Een van de weinige ''budget pakketen'' die ook werkelijk verschillende effecten (o.a in de fonteinen) heeft.

45 euro!!?? Bij mijn dealer staan ze voor 29,95 euro in de folder. Ik bedoel de Carlton, kijk maar naar de folder, dat is toch geen geld!!

Zal deze pakket en die andere ouwere pakketten zoals de executive dit jaar nog te koop zijn? Dan wel in groningen? kan iemand mij daar antwoord op geven?

Word steeds lastiger om deze paketten te vinden. Zijn echte restpartijen omdat deze hele lijn niet meer in het huidige assortiment zit.

Bij mijn dealer stonden deze pakketten afgelopen jaar niet in de folder, maar ze verkochten ze wel! Dus wie weet dit jaar weer:d

Oke bedankt lijkt me leuk om zo'n best wel oud pakket van crown te hebben zoals de lunar. toch maar vragen dan.

Back
Bovenaan