C chris1995 VWC lid 29 nov 2009 #21 genius zei: Dit pakket heeft 11 cakes, 1 candle, 2 fonteinen en 5 pijlen. De cakes variëren van tails tot grote boeketten. Klik om te vergroten... Okee thanks
genius zei: Dit pakket heeft 11 cakes, 1 candle, 2 fonteinen en 5 pijlen. De cakes variëren van tails tot grote boeketten. Klik om te vergroten... Okee thanks
HaagsKruit VWC lid 7 dec 2009 #22 Ik bestel hem er denk ook maar bij. Driesprong is toch 5 min lopen en de pakketjes hebben ze aardig goedkoop dit jaar. Alleen de pijlen die erin zitten zijn niet echt super.
Ik bestel hem er denk ook maar bij. Driesprong is toch 5 min lopen en de pakketjes hebben ze aardig goedkoop dit jaar. Alleen de pijlen die erin zitten zijn niet echt super.
S smoorkie2 Banned 30 dec 2009 #23 had dit pakket gehaald paar jaar terug.. leuk pakket om eens mee te beginnen, zitten tot 200grams potten in. nu haal ik liever cakes van 500 gram..
had dit pakket gehaald paar jaar terug.. leuk pakket om eens mee te beginnen, zitten tot 200grams potten in. nu haal ik liever cakes van 500 gram..