Ik heb hem afgelopen jaar weer gezien (maat had er 2 van) en voor 17,50 heb je denk ik cakes met leukere effecten. Rode peony met crackling is wel heel standaard en het tempo van deze cake is ook iets te laag. In enkele jaren tijd is deze cake 6,50 duurder geworden (13,30 grof gezegd) terwijl het effect even simpel is gebleven en er meer aanbod van andere producten is gekomen.
Ik denk dat Beko dit product maar eens zal moeten gaan evalueren anders zou dit product zichzelf best wel eens uit de markt kunnen gaan prijzen.
Wellicht het product vernieuwen qua tempo en met en eindsalvo. 20 schoten op redelijk tempo de lucht in gevolgd door een eindsalvo van 5 schoten tegelijkertijd. Dan de prijs stabiel houden en er bestaat nog wel een toekomst voor deze klassieker.
Doet men er niets mee, dan wordt dit binnen nu en een paar jaar voorgoed een klassieker die alleen nog terug te vinden is in het archief denk ik.
Edit: hij is dit jaar lichtelijk aangepast zie ik op de demofilm. In plaats van enkel rode peonies met crackling zijn het nu rode en groene peonies met crackling geworden. Is al iets beter, maar ik blijf erbij dat het product beter kan. Ondanks een toevoeging van een tweede kleur en iets hoger tempo zou ik hem niet meer aanschaffen.