Crackling Candle

ilvan

VWC lid
Artikelnummer: -
Naam: Crackling Candle
Kruitgewicht: -
Omschrijving: 10 shots Crackling Candle
Verpakking: 2 stuks
Prijs: € 5,75

93_gr.jpg

Iemand ervaring met deze candles? Mij lijken ze wel leuk, maar voor een euro meer kan je ook 1 van de budget potjes van Broekhoff kopen.

Laatst bewerkt door een moderator:
ik haal het rechtstreeks van de site van Broekhoff. hmmm ze zullen zeker niet het kruitgewicht bedoelen? :D ik haal het wel even weg..

Maar iemand ervaring, of kennis van deze candles?

er staat op de Broekhoff site; 'Gewicht: 370 gram'
lijkt me dat de gehele kaars 370 gram weegt.

mvg, Lünig

Ik vind de kaarsen zeer goed! Ik heb nog nooit zoveel crackling meegemaakt vanuit een "legale" cake, dus als je van crackling tails houdt, en met name dus van de crackling kan ik je ze aanraden. ;)

Het zijn idd prima Crackling candles. Heb ze elk jaar keer 2 in w shape in een kaarsenrek en is elk jaar weer geweldig.

heb ze vorig jaar gehad en zeker de moeite waard voor degene die echt van crackling houd. Zit nog behoorlijk wat druk achter en t crackt lekker om het zo maar te zeggen....

Iemand enig idee wat de omtrek van deze dingen zijn? Of anders gezegd, zijn ze opvallend dik voor een romeinse kaars of zijn ze te vergelijken met bijvoorbeeld een 30shots kaars? Ik moet dit weten voor het bouwen van een rekje.

Iemand enig idee wat de omtrek van deze dingen zijn? Of anders gezegd, zijn ze opvallend dik voor een romeinse kaars of zijn ze te vergelijken met bijvoorbeeld een 30shots kaars? Ik moet dit weten voor het bouwen van een rekje.

Binne maat is 25mm buite maat ongev 30mm.
Lengte weet ik zo niet.. Ongeveer als een goeie 30sh kaars.
Ut is dus een flinke candle.

Ik hoop dat je wat aan me info hebt.

@3xh

Oke, bedankt voor de info :)
Mijn idee was om 4 crackling candles in mijn rekje te stoppen.
De PVC buizen zijn ongeveer 6cm in omtrek, nouja ik koop ze wel gewoon en als ze niet passen stop ik er wel normale candles in zoals vorig jaar.
CIMG6818.JPG

@3xh

Oke, bedankt voor de info :)
Mijn idee was om 4 crackling candles in mijn rekje te stoppen.
De PVC buizen zijn ongeveer 6cm in omtrek, nouja ik koop ze wel gewoon en als ze niet passen stop ik er wel normale candles in zoals vorig jaar.
Bekijk bijlage 11068

Je kan ze ook vast ti-rippen aan je rek .
Er zijn genoeg opties.
Bij de bouwmarkt hebben ze ook beugels..
Kun je um ook mee vast zetten.
Er zijn heel veel opties..
Succes iig. Ik hoop dat ut lukt.

Hey wat leuk!
Die had ik toen afgestoken een paar jaar terug.
Tegenwoordig veel meer nieuwe filmpjes op mijn kanaal waarvan grote deel in HD.
Reactie op de gedeelde video van vuurwerkNOP

Laatst bewerkt:
Back
Bovenaan