Crackling Candle

Gerwin

VWC lid
IMG_6588.JPG

Artikelnummer: 102
Artikelnaam: Crackling Candle
Aantal Schoten: 10
Effectomschrijving: 10 Schots romeinse kaars
Verpakkingseenheid: 72/1

Laatst bewerkt door een moderator:
Crackling candles zijn altijd lachen :)
Ik vond de schoten alleen niet zo krachtig, maar voor 2,50 is het wel een mooi stukje vuurwerk.
Ook leuk om meerdere tegelijk af te steken in b.v een V of W vorm.

Laatst bewerkt door een moderator:
DSC07192.JPG

Deze heb ik trouwens doorgelont. Als ik het nog eens doe, doe ik het met snellont doorverbinden, want dit ging niet zoals ik wilde. Had het trouwens wel verwacht.

DSC07385.JPG

Filmpje hiervan komt later nog:)

Wie kan mij vertellen wat de buitendiameter en de lengte is van de Crackling Candle, en misschien ook de Olympic Dragon?

P.S.

@ damianus: Ze worden per 2 verkocht

Laatst bewerkt:
En dan 2 voor 2,50 ? of niet lijkt mij wel sterk want heb ze ooit gezien voor 5,50 per stuk.

:bye::bye:

Altijd leuk deze dingen.
ik koop liever hier er een paar van dan een tail potje voor 6 euro, want impresipe is het het zelfde, alleen dan goedkoper:)

+ YouTube Video
ERROR: If you can see this, then YouTube is down or you don't have Flash installed.

Zoals je kunt zien zijn dit zeker geen slechte kaarsen. Ik had er genoeg dit jaar, heb er nog 8 over zelfs. Helaas is dit een uitlopend product (volgens mij heeft Wolff ze ook niet in het assortiment genomen na het overnemen van Brave en Wichers waardoor deze straks echt op = op is).

movie

Zoals je kunt zien zijn dit zeker geen slechte kaarsen. Ik had er genoeg dit jaar, heb er nog 8 over zelfs. Helaas is dit een uitlopend product (volgens mij heeft Wolff ze ook niet in het assortiment genomen na het overnemen van Brave en Wichers waardoor deze straks echt op = op is).

Jawel wolf heeft ze nog in het assortie!
Zit nu met een catelogus voor me snuffert en ze staan er in!
Pagina 38 product nr 102 crackling candle.
verpakkings eenheid 18/4
kruitgewicht:NVT
Gewicht per kaars:170gr
kart gewicht: 13.5 kg

Back
Bovenaan