Crackling Battery

Koala

VWC lid
Artikelnummer: RVW8911
Artikelnaam: Crackling Battery
Bruto Gewicht: ... kg
Netto Kruitgewicht: 500 gram
Aantal Schoten: 36 schoten
Effectomschrijving: De eerste cake uit de best verkochte cakebox van NL de transbomber Maar dan in een 36 schots waaier.
Tube diameter: ... mm
Kartoninhoud: 8/1
Tijdsduur: ...
Stijghoogte: ...
Adviesprijs: €39,95

5ebf7ab07b420587522649.png

Beste Valk,

Dit ziet er prima uit, hopelijk hebben jullie snel meer informatie, want voor die prijs zoals hij nu aangeboden wordt, kan het haast geen miskoop zijn.
Betreft het inderdaad het geplaatste filmpje: "Crackling Wave"?

39.95 tja, koop ik liever de volledige transbomber!

€20,- geloof ik hoor, €39,95 is de 'adviesprijs' aka verzonnen prijs om er een verzonnen grote korting op te geven. Weet je wel, hoe dat sinds een paar jaar werkt in marketingstechnisch vuurwerkland.

Deze staat in ieder geval op de lijst! Normaal kop ik niet snel nieuwe producten maar 20 euro voor een crackling waaier, daar kan je niet snel op fout gaan denk ik

Deze gister geschoten. Vanaf onze voordeur konden we zo n 6 meter afstand houden, dat was niet genoeg! We stonden recht voor de cake maar de crackling was zo heftig dat we er in stonden. We hebben ons terug moeten trekken in de gang. Weinig gezien van de cake verder :shocked:

Haha ja mss moeten wij, en de buren , wennen aan heftigere cakes. Deze ging iig goed hard! Buren vroegen of dit wel legaal was

Afgelopen O&N hier een aantal cakes van gehad. Schitterende crackling waaier, zoals ze horen te zijn.
Straatfilmpje, 2 achter elkaar geschoten:

Back
Bovenaan