Crackling Astronaut

pyrofan#1

VWC Moderator
Forumleiding
Artikelnummer: 1519
Artikelnaam: Crackling Astronaut
Bruto Gewicht: ... kg
Netto Kruitgewicht: 3 gram per stuk
Aantal per verpakking: 30 stuks
Effectomschrijving: De Astronaut 2.0 met een twist. De nieuwe generatie knallers.
Categorie: Categorie 1 - Crackling Pellets
Kartoninhoud: 50/30
Tijdsduur: ...
Adviesprijs: € ...
O.a. te koop bij: [B]www.vuurwerkbestelling.nl[/B]

20200827_203602[1].jpg

Wij danken Vulcan Europe voor de informatie.
Gelieve dit NIET over te nemen zonder toestemming en/of bronvermelding.

Laatst bewerkt:
In cat1 nog wel.. Hulde aan de bedenkers van dit product, een 'vervangend' rotje voor op oudejaarsdag. Ik plaats vervangend tussen aanhalings tekens want echt een oude snipperkanonslag van mijn jeugd vervangen doen ze natuurlijk niet. Maar geweldig dat er over nagedacht is. Er is hoop voor het traditioneel overdag stoken op oudejaarsdag! :thumbsup:

Laatst bewerkt:
Artikelnummer: 1519
Artikelnaam: Crackling Astronaut
Bruto Gewicht: ... kg
Netto Kruitgewicht: 3 gram per stuk
Aantal per verpakking: 30 stuks
Effectomschrijving: De Astronaut 2.0 met een twist. De nieuwe generatie knallers.
Categorie: Categorie 1 - Crackling Pellets
Kartoninhoud: 50/30
Tijdsduur: ...
Adviesprijs: € ...
O.a. te koop bij: [B]www.vuurwerkbestelling.nl[/B]

Bekijk bijlage 54729

Wij danken Vulcan Europe voor de informatie.
Gelieve dit NIET over te nemen zonder toestemming en/of bronvermelding.
Zelfde als de knetterrotjes van de aldi?

In cat1 nog wel.. Hulde aan de bedenkers van dit product, een 'vervangend' rotje voor op oudejaarsdag. Ik plaats vervangend tussen aanhalings tekens want echt een oude snipperkanonslag van mijn jeugd vervangen doen ze natuurlijk niet. Maar geweldig dat er over nagedacht is. Er is hoop voor het tradiotionele overdag stoken op oudejaarsdag! :thumbsup:

Eens. Moest me zoon tijdje terug nog uitleggen dat rotjes etc. Verboden zijn. Moest diep nadenken hoe ik de krankzinnigheid van de onnozelen in Den Haag in een notendop kon vertalen:frusty:

Hopelijk met dit soort produkten een traditie (maar dan toch anders)voortzetting.

Over het “nieuwe normaal” gesproken...... maar toch fijn dat Vulcan de moeite doet om nog wat klein stookspul voor de jeugdige stokers te produceren. Het blijft een gouden label natuurlijk!

Alleen al een dikke plus voor het verzinnen en het label. Goed voor ons en de jeugd dat het cat1 steeds breder wordt zodat we overdag ook lekker kunnen stoken.

Alleen al een dikke plus voor het verzinnen en het label. Goed voor ons en de jeugd dat het cat1 steeds breder wordt zodat we overdag ook lekker kunnen stoken.

Precies dit. Door het knalvuurwerk te verbieden denken ze overlast tegen te gaan. Het is om te lachen, maar juist dit zou de (voor de linksen) ‘overlast’ wel eens groter kunnen maken. Cat. 1 gaan ze nu veel massaler legaal overdag stoken. Geeft maar weer aan wat een verstand ze hebben hahaha:bonk::bonk:

Precies dit. Door het knalvuurwerk te verbieden denken ze overlast tegen te gaan. Het is om te lachen, maar juist dit zou de (voor de linksen) ‘overlast’ wel eens groter kunnen maken. Cat. 1 gaan ze nu veel massaler legaal overdag stoken. Geeft maar weer aan wat een verstand ze hebben hahaha:bonk::bonk:

:bonk::droolthum:devil::cool::p:D:yes:

In cat1 nog wel.. Hulde aan de bedenkers van dit product, een 'vervangend' rotje voor op oudejaarsdag. Ik plaats vervangend tussen aanhalings tekens want echt een oude snipperkanonslag van mijn jeugd vervangen doen ze natuurlijk niet. Maar geweldig dat er over nagedacht is. Er is hoop voor het traditioneel overdag stoken op oudejaarsdag! :thumbsup:

Ik meen me te herinneren dat er vorig jaar al het cracklingrotje te koop was bij de aldi's?
Wel top dat het zo wordt opgepakt hoor, goed voor de kids om juist hiermee wel overdag te kunnen stoken :thumbsup:

De winkels die de Crackling Astronaut verkopen zijn vrij schaars.
Weet iemand een adres in Zuid-Holland of Utrecht die deze nu al verkopen?
Anders bestellen, maar de meeste webshops zijn nog niet open bij vuurwerkbestelling.nl

Anders bestellen, maar de meeste webshops zijn nog niet open bij vuurwerkbestelling.nl
Als het goed is Sima sport in Schiedam.

Karweihuis Soesterberg.

Ga zelf de 10e een paar doosjes ophalen. Je kan al bestellen.:wink:

Iedereen bedankt voor de input! Ik heb ze inmiddels weten te bestellen bij een lokale dealer. Ben benieuwd naar de kwaliteit! :)

Net 6 afgestoken, 4 daarvan deden het niet :bonk:
beloofd wat, want ik heb 3 doosjes, als het zo doorgaat werkt er maar 1 doosje van de drie

Back
Bovenaan