Crackle Mania

pyrofan#1

VWC Moderator
Forumleiding
Artikelnummer: 1039
Artikelnaam: CRACKLE MANIA
Bruto Gewicht: 625 gram
Netto kruitgewicht: 90 gram
Aantal schoten: 16 schots
Effectomschrijving: 16 shots sierpotten massaal ingekocht! Vuurwerk met de laagste prijsgarantie van Nederland.
Max. tube diameter: 17 mm
Kartoneenheid: 48/1
Adviesprijs: € 5,99
O.a. te koop bij: Vuurwerkmania.nl

1039_Geisha_Crackle_Mania_Vuurwerkmania-kopi%C3%ABren.jpg

Wij danken Vuurwerkmania voor de informatie.

Ben benieuwd, als dit gewoon een leuke 16 shots siercake is met burst en crackling kan dit nog wel leuk worden, vooral in de freakacties. Ook leuk voor in projectjes.

Voor nog geen 2,50 per cake er toch maar een paar besteld. Ben erg benieuwd wat hier uit gaat komen.. Alleen tails? of toch crackling boeketten? Voor dat bedrag hoe dan ook leuk stookvoer! :p

Misschien een leuke vervanger voor de ouwe gouwe van blacksmith -> latest trick

Latest trick: 130 gram in 19 shots 6,50/7.50 als ik me goed herinner
Crackle Mania: 90 gram in 16 shots 2.50/3.00 Depending on shop

Scheelt niet enorm veel in gram per tube, maar als de tails net zo vol/krachtig zijn als die van de latest trick vroeger, dan is het zeker leuk stookvoer voor die prijs.

Gister afgestoken. Had al niet al te hoge verwachtingen van dit potje. En zelfs dan stelt deze nog teleur. Tip: verwacht hier helemaal niks van, dan kan het alleen maar meevallen. Maar deze zou ik zelfs voor 2 euro niet meer meenemen.

Gister afgestoken. Had al niet al te hoge verwachtingen van dit potje. En zelfs dan stelt deze nog teleur. Tip: verwacht hier helemaal niks van, dan kan het alleen maar meevallen. Maar deze zou ik zelfs voor 2 euro niet meer meenemen.

Welk effect kwam er nou uiteindelijk uit dan? Crackling tails mag ik hopen.

Back
Bovenaan