Cracking

In tegenstelling tot het andere kleine spul van China Red dat ik heb afgestoken was dit een flopper. Hier ook een aantal die uit elkaar zijn geknald en gelukkig had ik die allemaal rechtop staan, want door het knallen ging de effectlading ineens een stuk hoger. Een paar die niet knalden stelden wat teleur, zeker in vergelijking met de Orc. Andere spullen in de categorie 'klein spul' van China Red was wel erg leuk/goed.

Deze dingen gaven echt een enorme klap haha. Deed me een beetje aan de Vette Marja denken. Zo'n geluid kwam eraf. Daardoor was er van de crackling weinig over.

Hier 4 van de 6 geklapt. Met gevolg dikke pit in mijn auto van de gipsprop :s De rest was allemaal top van china red maar hier moet echt even naar gekeken worden.

Ik vind het niet zo grappig, hier ook wat schade aan de spullen en kreeg een deel echt heel hard op me wang, bloedde en op me vuurwerk bril. Sommige zat gewoon tegen de 2 gram flash in ofzo daar reken je niet op met een klein fonteintje wat je met de kids afsteekt. Kids janken en brullen die hadden er meteen geen zin meer in. Was wel een beetje een domper op de voor avond. Hadden de 30e savonds al 1 die knalde, denk zo een beetje als een strijker maar de eerste de beste die we de 31e afstaken was gewoon een vieze beuker.

Laatst bewerkt:
Ik had 1 pakje. De uitwerking viel me tegen. Zeker in vergelijking met de Orc. De laatste ontplofte bij mij ook. Had beter de eerste kunnen zijn dan had ik meer afstand gehouden. Niks aan de hand gelukkig maar door het matige effect bij de eerste had ik niet verwacht dat er nog 1 tussen zou zitten die ontploft.

Back
Bovenaan