Cracker Jack

Scav

VWC Moderator
Forumleiding
Artikelnummer: DRS-2003
Artikelnaam: Cracker jack
Bruto Gewicht: 2500 gram
Netto Kruitgewicht: 128 gram
Aantal Schoten: 16
Effectomschrijving: Green comet to crackling with big chrysanthemum / violet tail to crackling with violet
Tijdsduur: ...
Stijghoogte: ...
Richtprijs: € 12,50 (2016)
Kartoneenheid: 24/1

O.a. te koop bij: EvolutionVuurwerk.nl

20 mm Tube

Bekijk bijlage 28398

Laatst bewerkt door een moderator:
Afbeelding toegevoegd

Bijlagen

• DRS-2003_3D.png
    DRS-2003_3D.png
    86,7 KB · Weergaven: 0
Liep om 01:45 uur naar binnen zag ik deze daar ineens nog staan, oeps vergeten. Kon 2 dingen doen, of hem even snel nog afsteken. Of hem een jaar lang laten drogen. Koos voor het laatste, dus ben benieuwd. Is voor het eerst dat ik een cake bewaar een heel jaar.

Deze ging helaas niet af bij mij eerste keer brandde het lont weg maar gebeurde niks daarna reservelont geprobeerd ook zonder succes mede door regen.

Vanavond gezien bij Rowy:

Erg zwakke cake. Ik snap dat ie goedkoop is, maar dan nog is de kwaliteit ondermaats.

Zou dit dan mijn eerste evo tegenvaller worden? Ik heb vanavond een heel andere cake gezien dan op de evo film. Is dit soms een 2017 versie die hier vanavond geschoten is? Ik vond dit wel heel erg tam hoor.

Marchel, kom er in, moet ik mij zorgen maken?

Geen idee.

Ik ben wel van mening dat dit de minste is van de drie uit deze serie en niet geheel volgens onze specificaties is geproduceerd.(was ook al bekend)
Maar voor dat geld kun je slechtere treffen.
Het betreft gewoon 2016 batch en komt niet meer terug in deze hoedanigheid!

Maar druk maken om een cakje welke waarschijnlijk in de freak actie is aangekocht met flinke korting:bonk:
Gaat dat niet wat ver???

gr
Evolution Fireworks

Geen idee.

Ik ben wel van mening dat dit de minste is van de drie uit deze serie en niet geheel volgens onze specificaties is geproduceerd.(was ook al bekend)

Maar druk maken om een cakje welke waarschijnlijk in de freak actie is aangekocht met flinke korting:bonk:
Gaat dat niet wat ver???

gr
Evolution Fireworks

Hoewel ik Julie altijd veren in de komt steek, ben ik het niet eens met je opmerking van de freak actie Grt

Vreemd argument! Dus als je als freak voor een goede prijs een cake koopt moet je maar accepteren dat het uiteindelijke product niet aan de verwachtingen voldoet? Dat moet iemand mij dan toch even uitleggen. No flame intended overigens.

Deze gister live gezien.
Ik vond het jammer dat de paarse sterren zo snel uitdoven, daardoor niet zo bijzonder.
Verder wel gewoon prima vooravond spul, zeker als je ze voor rond de 5 euro p.s. Kan vinden.

Laten we ook even reëel blijven, 128gram vaak voor onder een tientje. Hier ga je natuurlijk geen show mee stelen. Gewoon een leuk geinig cakeje, ik ken cakes die meer kosten en nog minder presteren.

Als je in de demo alles op volgorde van merk schiet en daardoor de hff hardstyle box hiervoor schiet komt dit natuurlijk klein en slap over.... Maar dit zijn prima cakejes voor de vooravond voor 5 euro.

Geen idee.

Gaat dat niet wat ver???

gr
Evolution Fireworks

Natuurlijk is de genoemde freak- of aanbiedingsprijs geen sterk argument bij vuurwerk dat duidelijk afwijkt van eerdere getoonde filmpjes. Er zijn ook kopers die het volle bedrag (gaan) betalen en je schept met filmpjes en productie van vorig jaar verwachtingen. Maar dat blijft een beetje inherent aan vuurwerk, een x-aantal producten wijkt jaarlijks af, haast bij iedere importeur. In zekere zin het bedrijfsrisico van de vuurwerkconsument, hoe vervelend het ook is. In elk geval vervelender bij de dure producten vind ik zelf. Gelukkig zijn er ook meevallers die boven verwachting presteren.

De oorzaken zijn ook niet altijd duidelijk, het verschilt per importeur hoe zij hierover communiceren en of zij een betrouwbare reputatie opbouwen. Bij Evolution moet ik zeggen dat ik de afgelopen jaren weinig teleurgesteld ben, integendeel, en dat de producten vaak breed voor mooie freakprijzen beschikbaar zijn. Tot slot, een importeur die 's nachts om 02.23 uur reageert op een klacht heeft bij mij sowieso een paar streepjes voor!

Als je in de demo alles op volgorde van merk schiet en daardoor de hff hardstyle box hiervoor schiet komt dit natuurlijk klein en slap over.... Maar dit zijn prima cakejes voor de vooravond voor 5 euro.

Joh de normale prijs is 12.50

Gelukkig heb ik er maar 6 van deze en niet 18 zoals vd andere budget cakes.

Beetje jammer van de reactie.

Van een cake van 12.50 euro met 16 shots verwacht ik gewoon goede boeketten.

leuk cakeje, ondanks dat ik hier lees dat er het een en ander ontbrak.. ik vond hem prima!! Lekker tempo vooral.. de eerste was weg binnen pak en beet 5 seconde. Foutje? Bedankt!! :)

Back
Bovenaan