Coupe d'etat [Uitloop]

Artikelnummer: NL327
Artikelnaam: Coupe d'etat
Netto Kruitgewicht: 432 gr
Aantal Schoten: 36sh
Effectomschrijving: red & green & blue peony, gold willow, green & purple peony, brocade crown, gold crackling flower, silver crackling flower
Tijdsduur: +- 30sec
Richtprijs: €47,- per stuk, 2 stuks voor 80,-
Verpakkingseenheid: 3/2

Gelieve dit NIET over te nemen zonder toestemming en/of bronvermelding.

ik begrijp niet dat er niet meer over deze cake gesproken is, in het begin hele mooi gekleurde bloemen, daarna vanuit het niks goud effect wat me aan de 7 steps van hardix doet denken, of de avp cake van zena en dan tussendoor ook nog eens crackling. lijkt mij een must have

Het is ook een hele mooie cake Rob.
Zeker, hij duurt lang, kent vele effecten, mooie kleuren.
De willow en de brocade,s zijn schitterend, ik vind dat de cake alleen iets teveel crackling heeft.
Maar over het algemeen genomen vind ik hem ook erg goed.

Fred, hoe bedoel je teveel crackling? Alleen het laatste stuk heeft crackling. Wilde je dan liever helemaal geen crackling zien of komt het doordat het meerdere cakes zijn en daardoor de crackling breed uitgesmeerd lijkt te zijn?

Fred, hoe bedoel je teveel crackling? Alleen het laatste stuk heeft crackling. Wilde je dan liever helemaal geen crackling zien of komt het doordat het meerdere cakes zijn en daardoor de crackling breed uitgesmeerd lijkt te zijn?

Ik ben eigenlijk niet zo,n liefhebber van crackling eerlijk gezegd.
Maar in deze cake zijn vooral de laatste schoten met crackling
Verder een prachtige cake.
Maar weet je wat het probleem is? Er zijn zo veel mooie cake,s
Als ik mijn wensenlijst zou opmaken, zou hij bij mij reserve staan.
Misschien dat ik mijn mening verander als ik de Copupe d'etat live aan het werk zie bij een demo

:bye:

Ik ben eigenlijk niet zo,n liefhebber van crackling eerlijk gezegd.
Maar in deze cake zijn vooral de laatste schoten met crackling
Verder een prachtige cake.
Maar weet je wat het probleem is? Er zijn zo veel mooie cake,s
Als ik mijn wensenlijst zou opmaken, zou hij bij mij reserve staan.
Misschien dat ik mijn mening verander als ik de Copupe d'etat live aan het werk zie bij een demo

:bye:

Ik begin bekend te raken met de ziekte van te grote wensenlijst en te weinig budget haha. Als je inderdaad vele mooie producten ziet en crackling is te standaard, dan kan ik goed begrijpen dat te veel crackling een afknapper wordt ja.

Bedankt voor de heldere uitleg :)

Ik had er twee gratis dit jaar. WauW! had ik er maar meer gekregen.
Afwisselende effecten, wisselend tempo en grootse boeketten.
Zeer mooi!

Ik heb (ook) de neiging deze volgend jaar te kopen, dit jaar had ik 'm gratis. Je krijgt exact wat de filmpjes laten zien (al best opvallend); mooi gekleurde boeketten met kleurverdeling van Zwitserse precisie, de 2e serie kleurboeketten iets kleiner maar weer heel mooi gekleurd, tussendoor prachtig luchtvullende gouden salvo's en 2 grote cracklingsalvo's als finale. Alles zit er in, en is perfect: kleur, geweld, finale, timing... Eén van m'n hoogtepunten van de avond!

Ik had deze cake vorig jaar al in mijn assortiment en omdat ik hem toen de moeite waard vond en hem dit jaar voor een zeer scherpe prijs heb kunnen aanschaffen heb ik hem zelfs in tweevoud gekocht, de boeketten in het begin zijn weliwaar niet spektaculair groot maar wel erg kleurrijk, de effecten erna in salvo geschoten zijn gewoon vet en ik heb dit jaar dus wederom van deze cakes genoten.

Ik weet wel waar je 'm vandaan hebt, en ik ben het met je eens.
Dit was een van de weinige uit de oude Herlat-stal die nog kon tippen aan het nivo van tegenwoordig.
Maar nu zullen ze toch wel zo'n beetje écht op zijn?!

Back
Bovenaan