Coroner

Ischa

VWC lid
Naam : Coroner
Merk/importeur : Weco
Effect :
Kruitgewicht : 460 gram
Richtprijs : 28,95
Overig : Nieuw in 2010

374700.jpg

+ YouTube Video
ERROR: If you can see this, then YouTube is down or you don't have Flash installed.

Laatst bewerkt:
Deze heb ik na gisteravond op de bestellijst geplaatst bij Tosch.
Harde doffe knallen, met mooie duidelijk en hoge effecten.
Dit zou 23 gram per tube moeten bevatten.
Bij Nico Powerhouse zie je dat er niet aan af, maar bij deze cake wel

Deze heb ik na gisteravond op de bestellijst geplaatst bij Tosch.
Harde doffe knallen, met mooie duidelijk en hoge effecten.
Dit zou 23 gram per tube moeten bevatten.
Bij Nico Powerhouse zie je dat er niet aan af, maar bij deze cake wel

Heb je een linkje van die winkel of die bestel lijst?

Een mooie cake,doffe knallen met een breed crackling boeket.
Vondt dit 1 van de betere nieuwkomers van Weco.
Een film van feuerwerkstraum.
+ YouTube Video
ERROR: If you can see this, then YouTube is down or you don't have Flash installed.

Laatst bewerkt:
Dit was inderdaad een van de betere van de demo in Osnabrück. Echte doffe dreunen en effecten die je niet zo vaak ziet in consu-cakes. Absoluut een blikvanger, deze pot, en als je 'm niet direkt ziet als ie bij je in de straat staat, dan weet ik zeker dat je 'm wél hoort...

Laatst bewerkt:
Dat is hij ook. Het sterke punt vond ik echter de grootte van het boeket en de ontzettend doffe en vooral harde burst. Zo hard heb ik hem nog niet bij consumenten vuurwerk gehoord.

We hadden 5 exemplaren waarvan 2x Demolition man en 3x Iron man (omlabelingen).

Na alle positieve berichten deze aangeschaft.
Is ook gelijk de laatste keer geweest.
2 x Extreme Salutes blazen deze cake volledig van tafel.
Ook de burst van menig Bonfireblokje is veel harder.

Tempo van de Coroner is gewoon te laag.
In het donker is het moeilijk om het juiste lont te vinden , 2 cakes begonnen
daarom gelijk al met de finale.
Boeket is trouwens wel netjes , al ben ik niet zo,n voorstander van die crackling
Dik 23 gram PTS per tube ? Ik vraag het mij af.........
Vond trouwens alle WECO XXL cakes vrij matig!!.

Ik dacht dus eerst dat ik de Iron Man van Keller had meegekregen bij Tosch, maar dat was dus gewoon een omlabeling van de Coroner.
Gelukkig maar! Zo handig al die omlabelingen in Duitsland (NOT!)

Ik vond de pot erg mooi. Precies zoals ik hem heb gezien bij de demo in Osnabruck.
De crackling tail, harde burst, weinige maar dikke goedgekleurde sterren in grote boeketten met time rain en alle kleuren van de regenboog!

Filmpje:
+ YouTube Video

Niet al te groots wat effecten betreft maar die kleuren maken er toch weer een bijzondere cake van. Bedankt voor het filmpje Jos

Hi all,

Ik moet zeggen dat weco aardig leuke potten heeft voor prijs kwaliteit. Ik ben zelf ook jaren naar duitsland geweest(Leer) en kocht dan een hele zooi.
Wat ik jammer vind( en een groot voordeel van Nederlands vuurwerk) is dat veel potten eentonig zijn. Effect zijn redelijk, burst is redelijk, alleen om nou 1 minuut hier naar te staan kijken weet ik het niet. Misschien is tie zeker leuk in een showtje als een pot die continue doorgaat naast ander vuurwerk.
Mijn punt is dat eigenlijk gewoon dat ik het te eentonig vind. Nederlands vuurwerk is dat minder, maar dan heb je ook wel weer duurdere prijs.
tja...;-)

greetzzz

Hi all,

Ik moet zeggen dat weco aardig leuke potten heeft voor prijs kwaliteit. Ik ben zelf ook jaren naar duitsland geweest(Leer) en kocht dan een hele zooi.
Wat ik jammer vind( en een groot voordeel van Nederlands vuurwerk) is dat veel potten eentonig zijn. Effect zijn redelijk, burst is redelijk, alleen om nou 1 minuut hier naar te staan kijken weet ik het niet. Misschien is tie zeker leuk in een showtje als een pot die continue doorgaat naast ander vuurwerk.
Mijn punt is dat eigenlijk gewoon dat ik het te eentonig vind. Nederlands vuurwerk is dat minder, maar dan heb je ook wel weer duurdere prijs.
tja...;-)

greetzzz

460/20= 23 gram per tube nice.

Hij doet me een beetje denken aan de Nachtkraker van Marijn.
Het krackling gedeelte dan he.

Veder een klein - puntje dat soms de effecten niet helemaal in vorm zijn.
Maar een prachtig bakkie hoor!

EAN:
4047291012134

Bruttogewicht:
ca. 3,03 kg

Verpackungseinheit:
Stück Bestelleinheit:
Stück Versandeinheit:
V-Karton

Stk. je Versandeinheit:
4

NEM:
468 g

Gefahrgutklasse:
1.4G

20 Schuss
Brenndauer: ca. 50 s
Effekthöhe: ca. 40 m

Dat is echt goed nieuws,dit is namelijk een zeer goede bak.Heldere kleuren en erg harde burst.Ook 23 gram per tube, dus dat is mooi meegenomen.

Back
Bovenaan