Coronasneltestlocatie Beek en Donk verwoest met zwaar vuurwerk

5pyroman5

VWC lid
De commerciële corona-sneltestlocatie aan de Waterhoenlaan in Beek en Donk is vrijdagnacht vernield met vermoedelijk zwaar vuurwerk. Dit zou rond middernacht gebeurd zijn.

"De schade is enorm, dit gaat alle perken te buiten! ", reageert een agent.

3287171.jpg

Klemmende oproep
De politie doet een klemmende oproep aan getuigen om zich te melden zodat degene die 'deze idiote vernieling' op zijn of haar geweten heeft aangehouden kan worden. "Er is ons alles aan gelegen om dit bijzonder laffe feit op te lossen!"

Bron: https://www.omroepbrabant.nl/nieuws...atie-beek-en-donk-verwoest-met-zwaar-vuurwerk

Heb zelf Omroep Brabant gecontact om de kop aan te laten passen naar 'illegaal' vuurwerk. 'Zwaar vuurwerk' kan namelijk suggereren dat het zwaar consumenten vuurwerk is geweest en dat is hier zeker niet aan de orde.

Dit is absoluut niet goed te praten, met wat voor reden dan ook. Dit moet te allen tijde sterk worden afgekeurd zulk gedrag. Dit is zwaar misbruik van (illegaal) vuurwerk.

Maar ik ben bang dat dit niet het laatste incident zal zijn. Persoonlijk denk ik dat we met z’n allen niet beseffen hoe groot de spanning onder de bevolking nu is. Een vuurwerkverbod zal deze spanning alleen maar opvoeren. Andere coronamaatregelen ook. Ik zal er niet versteld van staan te kijken als corona-gerelateerde objecten de komende tijd vaker het mikpunt worden van dit soort absurde vernielingen.

Dit is absoluut niet goed te praten, met wat voor reden dan ook. Dit moet te allen tijde sterk worden afgekeurd zulk gedrag. Dit is zwaar misbruik van (illegaal) vuurwerk.

Maar ik ben bang dat dit niet het laatste incident zal zijn. Persoonlijk denk ik dat we met z’n allen niet beseffen hoe groot de spanning onder de bevolking nu is. Een vuurwerkverbod zal deze spanning alleen maar opvoeren. Andere coronamaatregelen ook. Ik zal er niet versteld van staan te kijken als corona-gerelateerde objecten de komende tijd vaker het mikpunt worden van dit soort absurde vernielingen.

Geloof me bijna iedereen loopt op zijn of haar tenen, werk zelf (ook) in een bouwmarkt en bij het minst of geringste slaat de sfeer om en worden mensen zwaar geïrriteerd.

Geloof me bijna iedereen loopt op zijn of haar tenen, werk zelf (ook) in een bouwmarkt en bij het minst of geringste slaat de sfeer om en worden mensen zwaar geïrriteerd.

helemaal mee eens werk zelf als service monteur kom veel bij klanten thuis mensen hebben heel kort lontje dit moment

Back
Bovenaan