Controle Maaseik

Status
Niet open voor verdere reacties.
nou ga je met 2 volwassen mannen is het al verdachter dan met vrouw en kind er bij.. En als ze je aan houden zeg bijv dat je bij je tante op bezoek ging wel geldig adres en dat ze jarig was etc.. dus geen *** verhaal van: er kwam een man op mij af die wat magisch poeder op mij strooide en boem ik had vuurwerk bij me (dit verhaal heeft een aziel zoeker ge***t een keer alleen dan was die ineens in ter apel voor het asielzoekerscenterum)

Ik ga met 2 volwassen vrouwen (pap kan niet dus kennis rijdt maar mam gaat mee:))

Jawel joh:wink:

Maar in ieder geval, op youtube zie je de hele tijd dat ze alleen ff achterklep openen dus denk dat k het gewoon voor in rugzak in dashboard prop (geen idee of het past :P

:rolleyes: wat is dan het probleem, zitten hier geen waarzeggers die jou kunnen vertellen waar ze gaan kijken en of er al uberhaupt controle is

Theoretisch kan je natuurlijk gecontroleerd worden,zeker in deze dagen.Ookal zegt men dat ze hier niet meer op grote schaal op controleren.Als je minder kans wilt lopen dan moet je natuurlijk ook niet in de laatste week van het jaar gaan!
Je hebt per slot van rekening 51 andere weken! Anyhow, mocht je aangehouden worden voor een vuurwerkcontrole,dan blijft het niet beperkt tot een blik in je kofferbak,maar dan kijken ze echt wel het hele voertuig na.En dan komen aan aantal cakes of matjes ongetwijfeld aan het licht...
En daar komt nog bij dat busjes en bestelauto's zoiezo een voorkeursbehandeling genieten bij de motorwouten die steekproefsgewijs de auto's van de weg plukken en begeleiden naar de controleplek.

Laatst bewerkt:
Theoretisch kan je natuurlijk gecontroleerd worden,zeker in deze dagen.Ookal zegt men dat ze hier niet meer op grote schaal op controleren.Als je minder kans wilt lopen dan moet je natuurlijk ook niet in de laatste week van het jaar gaan!
Je hebt per slot van rekening 51 andere weken! Anyhow, mocht je aangehouden worden voor een vuurwerkcontrole,dan blijft het niet beperkt tot een blik in je kofferbak,maar dan kijken ze echt wel het hele voertuig na.En dan komen aan aantal cakes of matjes ongetwijfeld aan het licht...
En daar komt nog bij dat busjes en bestelauto's zoiezo een voorkeursbehandeling genieten bij de motorwouten die steekproefsgewijs de auto's van de weg plukken en begeleiden naar de controleplek.

Zijn deze "motorwouten" goed zichtbaar vanaf de brug of gaan ze zich verbergd opstellen:)?

Als de politie zo voorspelbaar was dat WIJ hier op VWC alles al wisten, dan hadden die agenten allang werkloos thuis gezeten.

Als je ze ziet ben je al te laat,want je kan geen kant op,alleen maar rechtdoor.
Let wel,ik probeer je niet bang te praten,maar er zijn veel meer wegen die terug naar Nederland leiden behalve de snelweg.Alleen is dit voor jou een handicap is aangezien je zelf niet achter het stuur zit.
@ darksoul:het blijft natuurlijk altijd een gok,dat weet een ieder van tevoren.Susteren is niet van plan om een bus vol te halen,maar wanneer je dit wel van plan bent,dan kan je beter een tweede auto vooruit laten rijden.Maar wie doet dat tegenwoordig nog ,aangezien België niet meer bijster interressant is.

Laatst bewerkt:
Status
Niet open voor verdere reacties.
Back
Bovenaan