Consumentenshow 2011/2012

W-a-u-w! Prachtige show Vincer, wat een heerlijke producten zie ik daar voorbij komen. De finale is echt super vet!

Naar aanleiding van bovenstaande reacties ff snel het einde bekeken, ziet d'r lekker uit!! Mooie combinatie van knal en fluiters en ook nog eens perfect getimed, heerlijk! :D

Heb jij een bedrijf ingehuurd om je show te laten schieten:p.
Nee, zeer mooi gedaan man, mijn complimenten.

Showtje is aardig goed gelukt. Drie kleine foutjes: 1 fontein met de hand moeten ontsteken, 1 wiper die afging door vonk overslag en 1 splittingcomets bleef staan. Voor de rest is die goed gelukt.

Bedankt voor je compliment, omepje.
Dit filmpje is dan ook gelijk mijn open sollicitatie voor de vuurwerkbedrijven die het zien. Kuch kuch,verborgen talent,kuch kuch. Hehe.

3 kleine foutjes in een show van 9 minuten.
Ik heb wel eens showtjes van bedrijven gezien die meet fouten hadden:p.
Top gedaan nogmaals.

Geweldig, hoeveel secret salutes gaan daar de lucht in?

Er gaan 6 secret salutes tegelijk de lucht in. Helaas staat deze persoon er te dicht op en ook nog eens op de,kopse kant waardoor je niks van de shapes kan zien. Volgend jaar maar eens een locatie zoeken waar je beter kan filmen.

He Vincer prachtige show zeg
wat betrefr het filmen ja misschien is iets meer op afstand
maar toch zag er gewekdig uit
toppie

De buurvrouwen die naar me toe kwamen om me te feliciteren vond ik net iets lekkerder dan het applaus.
Net toen de show afgelopen was begon iedereen te klappen en toen kwam mijn dochter op me afrennen om me een dikke knuffel te geven. Toen hield ik het niet meer en stond ik te janken met haar in mijn armen. Nu ik dit schrijf staan de tranen weer in mijn ogen. Dat was toch zo een mooi moment, niemand pakt dat nog van mij af!

Wat een show zeg! Alleen jammer dat hij vanaf de verkeerde kant gefilmd is, maar vaak zie je dat locaties niet altijd camera vriendelijk zijn.

Vincer, klinkt als een kostbaar momentje en zoals je zegt: niemand neemt dat je ooit nog af:)

Verder; leuk enthousiast publiek wat ook wel mag met de show die je ze hebt voorgeschoteld. Lekker tempo heb je erin zitten, goede producten en een finale die erg goed in elkaar steekt. Tot 4 keer toe denk je dat het is afgelopen, maar dan wordt het toch nog weer wat gekker! Te gek gedaan man.

Back
Bovenaan