Column vuurwerk en ik

dennis-pyro

VWC lid
Ik kwam op avp een column tegen die ik toch ook wel even hier wou plaatsen. Ik heb in de afgelopen jaren veel negatieve columns gelezen, maar deze vond ik toch wel zo bizar dat ik hem ook even hier plaats

NIEUW-VENNEP - Dat ik geen vrienden ben met vuurwerk mag duidelijk zijn. Ik heb er een vreselijk grote hekel aan. Vooral, wanneer die *****jeugd het TE vroeg afsteekt. Wat mij betreft zou het sterk aan banden gelegd moeten worden, en mag de afsteektijd gewoon weer naar 12 uur 's nachts.

Het afsteken van vuurwerk is dan voor velen leuk om te doen, maar wat mij betreft hoeft het niet. Ik heb er een teringhekel aan als dat rapaille het vuurwerk afsteekt op een tijdstip dat het helemaal niet mag. Lekker knallen, en de gevolgen zien ze niet, ja, wanneer hun handen of andere ledematen eraf zijn, dan gaan ze klagen bij mammie of pappie, dat het zo zeer doet.

Ik zeg dan op mijn beurt, leg het afsteken van vuurwerk sterk aan banden, breng de afsteektijd gewoon weer naar 12.00 's nachts. En controleer daar ook heel streng op. Verhoog de leeftijd waarop het gekocht mag worden naar 20 en zorg ook voor een identificatieplicht.

De boetes voor het te vroeg afsteken van vuurwerk mag je wat mij betreft nAar 5.000 euro brengen, dan is dat ook gelijk maar afgelopen. Illegaal vuurwerk hou je denk ik niet tegen, maar dat zou wel goed zijn, als daarover flink gepraat gaat worden, om het tegen te gaan.

Gewonden vallen er toch, omdat mensen gewoon de aanwijzingen op de verpakking niet lezen.

Mijn idee zou zijn, dat het op een vaste plek afgestoken wordt, door profs, maar of dat haalbaar en betaalbaar is???????
Bron: Sander postma

Man man hoe negatief kan je in het leven staan, hoe weinig kan je iemand anders gunnen pfff , meer woorden heb ik niet voor deze zeiksnor

Waarom post je zo iets?
Ik lees dit echt niet met plezier hoor!

Sjonge jonge het woord steeds erger

Volgens mij hebben Dennis en ik nu gereageerd op het artikel. Waardeloos zeg. Een persoon die andere aanspreekt op hun gedrag (schelden) terwijl hij zelf is begonnen en het daarnaast nog wat erger maakt ook.

Maar goed. Op zijn profiel is al te zien wat voor een persoon dit is;
Ik ben Sander Postma, en ik ben een enorme broodliefhebber. Brood heeft een enorme aantrekkingskracht op mij, en ik koop dan ook altijd of tarwe- of moutbroden. Ongesneden, want ik vind, dat je het brood zelf dient te snijden. En daarbij komt ook nog eens, dat met die dunne sneetjes die de bakker snijdt, je je maag niet goed kunt vullen.

Volgens mij hebben Dennis en ik nu gereageerd op het artikel. Waardeloos zeg. Een persoon die andere aanspreekt op hun gedrag (schelden) terwijl hij zelf is begonnen en het daarnaast nog wat erger maakt ook.

Maar goed. Op zijn profiel is al te zien wat voor een persoon dit is;

Heb inderdaad gereageerd echter staan er een aantal typfouten in mijn reactie. Daar zal tie vast ook wel wat op te zeiken hebben haha
Je hebt overigens een mooi stukje tekst weggezet, ben benieuwd wat hij hier op te zeggen heeft.

Mijn twee centjes staan er nu ook bij.
Wat een kansloos figuur, die blogger. Eigenlijk onze tijd/aandacht niet waard. Maar goed, we zijn nu eenmaal verknocht aan onze hobby en beschermen het als ware het ons kindje.

@Ruben; prima reactie overigens!

Deze man heeft vorig jaar ook al een column gemaakt,maar die is echt niet goed snik die vent.:bonk:

Ik zie wel wat in het standpunt van sander postma om pas 00:00 tot 02:00 te stoken.
Hierdoor houdt ik zeer veel geld op zak.:p

Maar geef mij maar gewoon 10:00 tot 02:00.
Want het kan helaas maar 1x per jaar en dan moet je er de hele dag van kunnen genieten.
En dan speelt geld geen rol voor mij!:)

Uit welk hol komt die pannenkoek? Leer eerst maar eens met respect voor een ander communiceren, voor je van alles gaat roepen. pff mensen.. Zonde van mijn tijd dit.

ook maar eens iets geplaatst.
Jammer dat deze mensen niet een iets genuanceerder artikel/collumn kunnen schrijven.
Op de manier die hij hanteert is een dialoog of discussie over vuurwerk niet mogelijk.
Jammer dit..
greetzz

ook maar eens iets geplaatst.
Jammer dat deze mensen niet een iets genuanceerder artikel/collumn kunnen schrijven.
Op de manier die hij hanteert is een dialoog of discussie over vuurwerk niet mogelijk.
Jammer dit..
greetzz

Die reactie van albert is die van jou? Wat een geniaal stukje tekst haha geweldig man

Deze man maakt zich echt overal druk om als ik zijn columns zo zie check deze

NIEUW-VENNEP - Hoe moet je in deze tijd je kind nou uit gaan leggen, dat de sint steeds vroeger in het land is? Geen kind zal meer in de sint geloven op deze manier.

Het is een rare gewaarwording, dat al jaren lang de snoepwaren en andere lekkernijen voor pakjesavond nu al in de winkel liggen. Mij irriteert dat enorm.

Ik weet niet hoe het met u zit, maar mij stoort het ontzettend. Het zou gewoon zo moeten zijn, dat ongeveer een halve maand voor pakjesavond je de lekkernijen pas aan kunt schaffen. Niet eerder.

Dit lijkt me het type dat altijd een zeer uitgesproken mening heeft, die verkondigd als feit en altijd gelijk wil hebben, niet tegen alle veranderingen van tegenwoordig kan in een maatschappij waar alles steeds sneller, groter, harder en meer moet en zijn frustraties op een agressieve manier, ten koste van anderen uit. Een soort persoon die iedereen wel eens zijn directe omgeving heeft gehad en waar iedereen in een groep zich aan ergert.
Denk dat ie beter in de jaren 50 had kunnen leven. Dat had m veel frustraties bespaard.

Dit lijkt me het type dat altijd een zeer uitgesproken mening heeft, die verkondigd als feit en altijd gelijk wil hebben, niet tegen alle veranderingen van tegenwoordig kan in een maatschappij waar alles steeds sneller, groter, harder en meer moet en zijn frustraties op een agressieve manier, ten koste van anderen uit. Een soort persoon die iedereen wel eens zijn directe omgeving heeft gehad en waar iedereen in een groep zich aan ergert.
Denk dat ie beter in de jaren 50 had kunnen leven. Dat had m veel frustraties bespaard.

Dat doen de meeste mensen tegenwoordig. Dus zo bijzonder is dat niet.

Back
Bovenaan