Colorful Willow

Ruben

VWC lid
Artikelnummer: DC030
Artikelnaam: Colorful Willow
Bruto Gewicht: niet bekend
Netto Kruitgewicht: niet bekend
Aantal Schoten: 10 schoten
Effectomschrijving: niet bekend
Tijdsduur: niet bekend
Stijghoogte: niet bekend
Richtprijs: €24,95
Verpakkingseenheid: volgt
Foto:

wolvega03.jpg

De rode cake.

+ YouTube Video
ERROR: If you can see this, then YouTube is down or you don't have Flash installed.

O.a. te koop bij: VuurwerkBestelling.nl

Gelieve dit NIET over te nemen zonder toestemming een bronvermelding.

Wij danken J.N. Schuurmans voor deze informatie.

Laatst bewerkt door een moderator:
op zich goed nieuws. miste deze wel. snap alleen niet waarom ze m niet aangepast hebben want 10 schoten is zo snel weg en als de prijs t zelfde blijft als voorheen zijn er ook veel andere producten die ik dan liever koop..

Als beiden neefjes vanaf volgende week elke 10 dagen zoveel euro sparen... Nee, helaas.

De prijzen zijn al bekend, maar mogen nog niet openabaar worden gemaakt. Wij wachten op groen licht hiervoor maar dat kan nog even duren.

Ik blijf het toch een van de betere cakes van Schuurmans vinden. Hij is natuurlijk niet voor niets terug van weggeweest. Dat deze weer in het assortiment zit komt voor een groot deel door de meningen op VWC.
Hopelijk heeft deze inderdaad een aantrekkelijke prijs.

wat een zielig ding zeg echt miezerige effecten. had gehoopt dat ze deze maximaal gevuld zouden hebben maar aan het effect te zien is dit niet echt het geval. jammer maar deze gaat van de lijst af.

Deze colorfull willow is toch anders dan de oorspronkelijke. De diverse films laten duidelijk het verschil zien.
Maar de film tijdens de demo geeft ook niet echt een goed beeld vind ik, de afstand is erg groot waardoor ik nog niet goed een beeld krijg.
Ik wacht de demo van de winkeliers maar af
Want deze cake zoals hij vroeger was, was een prachtige.

Back
Bovenaan