Colorful Crosette

Nee, ik vind 'm toch slap en laf qua schietwijze, en er zijn teveel crossettes die niet goed uit de verf komen. Jammer.

Ik heb hem dit jaar ook tweemaal gehad en deel jouw mening Richardus.
Hoewel de kleuren zeer mooi waren, vond ik het toch wat rommelig in de lucht en zag ik weinig mooie grote crossettes voorbij komen.

Ik had deze cake dit jaar voor het eerst, dus kan het niet vergelijken met eerdere ervaringen. Wat ik wel weet is dat die crossettes met een flinke knal uit de cake de hoogte in schieten. Echt mooi geluid, tleek wel een soort kanon haha en in de lucht die prachtige "plllop" en mooie kleuren, wel genieten geblazen hoor.

Heb dit jaar de Splitting Comets van Bonfire gehad, maar zat ook te twijfelen om deze te nemen. Als ik dat filmpje bekijk van Vuurwerkbieb, dan denk ik dat dit jaar de Splitting Comets beter was, al weet ik goed dat het niet echt vergelijkingsmateriaal is, een film en een live-ervaring.

nou jongens als ik naar de film van vuurwerk bieb kijk gaat mijn voorkeur
naar de splitting comets want die heeft veel grotere crossetes

Grotere crosette's is zeker waar bij de Splitting comets, maar dit is mijn ultieme crosette bak door de plopjes en de mooie pastelkleuren.
Dat niet all ecrosette's mooi opengaan boeit me niet echt, en die chaos in de lucht vind ik juist mooi.
't is maar goed dat smaken zo kunnen verschillen.

Nieuwe versie gekomen van deze cake.

Hieronder de oude versie (2014) met 49 schoten. Heerlijk tempo en de crosette's gaan uitstekend open:

En hier de nieuwe versie [2016]. Is goedkoper, maar heeft ook maar 30 schoten. Tempo is onregelmatiger en crosette's openen minder lekker.

Is deze toevallig recent nog ergens in een show geschoten? Hoor het graag, lijkt me een mooie tegenhanger van de crossette switch!

Back
Bovenaan