Color Hypnose 244’s

En dan de nieuwe batch weer een week voor oud en nieuw van de boot na een maand op zee?

Nuh ik heb dan liever een kurkdroge na een jaar bunker. Dat slome stuk komt wel goed 😏
Ik heb een video van de vernieuwde versie mogen zien en dat slome gedeelte is eruit. Het blijft nog even wachten op de officiële video maar zodra deze er is en gedeeld mag worden, zal dat ongetwijfeld snel gebeuren. De containers worden allemaal al vroeg verwacht dus dat zou dit jaar goed moeten gaan.

Ik heb een video van de vernieuwde versie mogen zien en dat slome gedeelte is eruit. Het blijft nog even wachten op de officiële video maar zodra deze er is en gedeeld mag worden, zal dat ongetwijfeld snel gebeuren. De containers worden allemaal al vroeg verwacht dus dat zou dit jaar goed moeten gaan.
Kijk dat is natuurlijk weer goed nieuws. Ik heb er 1 in het begin van het jaar besteld voor een goede prijs vind ik. We gaan het zien. Ik knutsel wel wat in die doos, is ook het werk niet 😊

Los van het tempo van cake 3 nog andere aanpassingen?

Back
Bovenaan