Color Explosion

moontan

VWC lid
Artikelnummer: SL 94
Artikelnaam: Color Explosion
Aantal Schoten: 25 Schots
Kruitinhoud: volgt
Effectomschrijving: 5 krachtige salvo,s van telkens 5 schoten tegelijk in een knallend tempo. Een indrukmakende cakebox met een scala aan kleuren en effecten, geen flauwekul.
Tijdsduur: volgt
Afmetingen: 250 x 160 x 175mm
Verpakkingseenheid: 8/1
Richtprijs: €29,75
Foto: volgt
O.a. te koop bij: Vuurwerkshopping.nl
Film:
+ YouTube Video
ERROR: If you can see this, then YouTube is down or you don't have Flash installed.

Nieuwe productfilm 2011
+ YouTube Video
ERROR: If you can see this, then YouTube is down or you don't have Flash installed.

Gelieve dit NIET over te nemen zonder toestemming en/of bronvermelding.

Wij danken Beko Vuurwerk B.V voor deze informatie.

Laatst bewerkt door een moderator:
ik neem aan een w-shape oid? graag had ik toch eerst iets meer info hierover, bijvoorbeeld over de effecten oid....we wachten wel even af :D

Deze vind ik de beste nieuwkomer in het assortiment van beko dat jaar, schiet in een rap tempo zijn salvo's af met mooie gevarieerde boeketten.
De boeketten zijn ook nog redelijk groot zo te zien en de effecten passen goed bij elkaar.

De prijs vind ik erg netjes, toppertje!

Gezien op de demo afgelopen maandag. Mike is nog druk bezig met de films, die komen nog online.!!
Maar deze cake doet zijn naam eer aan.!!
Met recht een explosie van kleuren.
Behoorlijk snel tempo, cake is zo weg.
Maar erg fraai, met zeer grote boekketten.
Voor dat geld een mooie cake, een aanrader.

kort maar krachtig maar zo mooi een echte topper en de prijs vind ik mee vallen voor wat je er voor terug krijgt

Ik heb deze waaier voor het eerst gekocht. Had er geen spijt van: Op het moment dat ik de waaier aanstak was het vrij rustig in de straat. Mooie effecten, behoorlijke knallen. Vooral de stilte van 2 seconden tussen de salvo's...heerlijk!! Helaas is het maar 5 x 5, dus de cake is zo voorbij!

Mooie waaier hoor, voor weinig geld. Goede en verschillende crackling, mooie waves...ja, ben hier over te spreken. Nou nog Beko in de buurt :D

Een echte topper voor dat geld! Ook erg leuke effecten moet ik zeggen, effecten die je niet zo vaak in een waaier tegenkomt. Voor 30 euro is deze prima te doen lijkt me zo, hij staat in elk geval op mijn wishlist:D

Aanvulling voor startpost

post-1-0-05054200-1312813602_thumb.jpg

Artikelnummer: SL94
Artikelnaam: Color Explosion
Afmeting: 250x160x175 mm
Bruto Gewicht: ...
Netto Kruitgewicht: 357 Gram
Aantal Schoten: 25 Schoten
Effectomschrijving: 5 krachtige salvo's van telkens 5 schoten tegelijkertijd in een knallend tempo. Een indrukmakende cakebox met een scala aan kleuren en effecten.
Effecthoogte: 25 Meter
Tijdsduur: 20 Seconden
Kartoneenheid: 8/1
Richtprijs: €30,00

Back
Bovenaan