Cobra's, pijlen en bloempotten

kauwboy

VWC lid
Dus deze man verkoopt cobra's, pijlen en bloempotten in zijn winkel? 🤡
Echt weer de verrekte media😵‍💫

Bijlagen

• Screenshot_20241210_113224_Facebook.jpg
    Screenshot_20241210_113224_Facebook.jpg
    588,7 KB · Weergaven: 222
Als je het over een AI gegenereerd bericht hebt.... Dit is letterlijk "ChatGPT schrijf een bericht over een winkel in Utrecht waar een verbod eerst en dat ze nu flinke omzet stijging zien"

Bloempotten met een lont,daar wil ik de premiere van zien en filmen.
Word menig tuincentrum ineens heel interessant om te gaan shoppen voor O&N 😂

weer zo'n passend voorbeeld van utregse inmenning en bangmakerij of welk doel dan ook ,zou wel een d66 of groenlinks stagiair of liever gezegd sukkel zijn bij de lokale omroep ,kan je vast beloven dat heel utrecht meer gaat afsteken dan ooit ,hopelijk blijft het wel begrensd tot normaal consumenten vuurwerk en blijven de rellen en ongeregeldheden uit want daar zit niemand op te wachten ,het belachelijke besluit van 87 vooraf geselecteerde "burgers/inwoners"heeft al genoeg gekost nl ,521 duizend euro om precies te zijn ,lekkere luxe hapjes ,dure wijntjes en veel slap geouwehoer met als uitkomst een afsteekverbod !!! lang leve het burgerberaad en lang leve de utrechtse politiek :cry::thumbsdown:

De hele gemeente Utrecht is totaal de weg kwijt. Wel mooi te horen dat er meer verkocht is, geeft de vuurwerafstekende burger moed.
Klopt als een bus man, zoveel verspeeld geld al jaren lang aan de meest belachelijke zaken ,voor die 512 duizend euro die het burgerberaad heeft gekost hadden ze ook voor zowel utrecht zuid,noord,Oost,en west een hele mooie georganiseerde vuurwerkshow kunnen regelen, had je waarschijnlijk iedere bezoeker ook nog eens wat te drinken en eten kunnen aanbieden 😅 eigenlijk gewoon diep triest zoveel verspilling van gemeenschapsgeld

Gast 24030 zei:
Eerste goed bericht ,net zoals het vertrek van lot van hooidonk die eigenhandig heel utreg heeft verneukt met de verkeerssituatie die wederom miljoenen hebben gekost met alleen maar ellende en problemen
Dat mens heeft eigenwijs zijn uitgevonden....wat een figuur is dat zeg verschrikkelijk!!!

Laatst bewerkt door een moderator:
Dit is/was gemeenteraadslid....dat zegt volgens mij al genoeg...
Bekijk bijlage 1804591
Nog even voor de zekerheid, mijn mening is niet gericht op de persoon zelf,maar puur op de politieke zichtswijze van de partij waar hij (pepijn) als volgens mij zelfs als voorzitter vd gemeenteraad voor staat, 2 x vertrekkende groenlinksers uit de Utrechtse raad is wat mij betreft een kerstcadeau 😉👍

Back
Bovenaan