Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notitie: This feature may not be available in some browsers.
"Journalist "Denk dat de journalist inderdaad ChatGPT heeft gebruikt haha
Klopt als een bus man, zoveel verspeeld geld al jaren lang aan de meest belachelijke zaken ,voor die 512 duizend euro die het burgerberaad heeft gekost hadden ze ook voor zowel utrecht zuid,noord,Oost,en west een hele mooie georganiseerde vuurwerkshow kunnen regelen, had je waarschijnlijk iedere bezoeker ook nog eens wat te drinken en eten kunnen aanbiedenDe hele gemeente Utrecht is totaal de weg kwijt. Wel mooi te horen dat er meer verkocht is, geeft de vuurwerafstekende burger moed.
Eerste goed bericht ,net zoals het vertrek van lot van hooidonk die eigenhandig heel utreg heeft verneukt met de verkeerssituatie die wederom miljoenen hebben gekost met alleen maar ellende en problemenDit is/was gemeenteraadslid....dat zegt volgens mij al genoeg...
Bekijk bijlage 1804591
Dat mens heeft eigenwijs zijn uitgevonden....wat een figuur is dat zeg verschrikkelijk!!!Gast 24030 zei:Eerste goed bericht ,net zoals het vertrek van lot van hooidonk die eigenhandig heel utreg heeft verneukt met de verkeerssituatie die wederom miljoenen hebben gekost met alleen maar ellende en problemen
God zij dank zijn we ervan afDat mens heeft eigenwijs zijn uitgevonden....wat een figuur is dat zeg verschrikkelijk!!!
Nog even voor de zekerheid, mijn mening is niet gericht op de persoon zelf,maar puur op de politieke zichtswijze van de partij waar hij (pepijn) als volgens mij zelfs als voorzitter vd gemeenteraad voor staat, 2 x vertrekkende groenlinksers uit de Utrechtse raad is wat mij betreft een kerstcadeauDit is/was gemeenteraadslid....dat zegt volgens mij al genoeg...
Bekijk bijlage 1804591