Clean Machine

picollo

VWC lid
Artikelnummer: 3419
Artikelnaam: Clean Machine
Bruto Gewicht: ...
Netto Kruitgewicht: 2KG
Aantal Schoten: 100
Kaliber: 30MM
Effectomschrijving: 4 blokken van 25 schoten zijn reeds doorverbonden tot 1 connected box. Je ziet een mix van prachtige gouden effecten in combinatie met dahlia’s, multicolour tips en multicolour glitter willows!
Tijdsduur: 90 Seconden
Stijghoogte: ...
Richtprijs: 159,50
Voorverkoopprijs: € 149,50
O.a. te koop bij: www.vuurwerkplanet.nl
clean.png

Laatst bewerkt door een moderator:
Deze box behoorde net als the rave box, bij een aantal artikelen die dealers voor in de losse verkoop konden bestellen. Aangezien niet veel dealers de volledige lijst gekregen hebben zijn de verkooppunten hiervan niet veel geweest

Ik vind het persoonlijk wel een leuk gevarieerde box. Inderdaad niet voorbij zien komen. wel jammer. was een kanshebber geweest. en 80 euro is een schappelijke prijs.

Dit is weer een omlabeling van de Century box en daarvan is er weer een omlabeling naar de brute force box. Dus hierbij een film. Viel mij ook tegen.

Nu voor 60 euro te verkrijgen. Is dat het waard?
Ik zou persoonlijk die 60 Euro liever aan 2 goede cakes besteden of een klein beetje bijleggen voor een echt goede compound zoals een Katan Special, Hello Forza of Sensation box.

Het ziet er slap en inspiratieloos uit en het zal me niets verbazen als veel mensen het filmpje niet eens afkijken.

Back
Bovenaan