Chrystal [Uitloop]

nl340chrystalrq6.jpg

Artikelnummer: NL340
Artikelnaam: Chrystal
Netto Kruitgewicht: 240 gr
Aantal Schoten: 16sh
Effectomschrijving: Red tail to crackling golden spider
Stijghoogte: +- 20 m
Tijdsduur: +- 22sec
Richtprijs: €24,- per stuk, 40,- per 2
Verpakkingseenheid: 3/2
+ YouTube Video
ERROR: If you can see this, then YouTube is down or you don't have Flash installed.

Gelieve dit NIET over te nemen zonder toestemming en/of bronvermelding.

Laatst bewerkt door een moderator:
Wederom een hele goede batterij. Misschien wel wat meer toegegeven in deze sectie vandaag maar van dit product sta ik toch echt te trillen op oudjaarsavond. De effecten zijn gewoon superhelder. Daarnaast komen ze heel kalm over door het constante tempo. Het effect 'Golden Spider' vind ik wat overbodig, ik vind het gewoon een Willow.

De prijs is misschien wat aan de hoge kant maar gekeken naar prijs/ kwaliteitsverhouding is dit toch een top producht. Deze staat op mijn lijst voor aanstaand jaarwisseling mocht ik naar Zena Haarlem gaan.

Vind ik ook ik vind het een top product en voor die prijs is hij wel goed.
Ik wil echt naar zena Tilburg gaan ik raak echt verliefd op de hele collectie :p

*Bump*

In 2009 kost deze cake €26,- per stuk.

Vanavond op de demo gezien. Ik vond het een erg mooi effect. Gewoon kwalitatief prima! De prijs vind ik dan weer afschrikwekkend. Meer dan anderhalve euro per schot weiger ik te betalen voor een cake, welke cake dan ook.

Bedankt voor het filmpje Michel.
Op jouw filmpje start hij na de Glossy. (na circa 26 seconden)

Het effect wordt door Zena golden spider genoemd.
Maar als je het mij vraagt gaat het net zo goed om een willow
En in de chystal wordt hij zeer fraai uitgevoerd.
Een absolute aanrader.

Wat een heerlijke cakes zijn dit, als ik het goed heb worden er ook 2 geschoten op de DVD van Pieter, van 2008/2009. Echt super cakes! :D

heb hem ook gehad met o&n 09-10 en vondt hem niet eens ge-wel-dig het had vrij kleine boeketten en knallen waren ook soft.

zal z.s.m. film even online zetten

heb hem ook gehad met o&n 09-10 en vondt hem niet eens ge-wel-dig het had vrij kleine boeketten en knallen waren ook soft.

zal z.s.m. film even online zetten

Ik ben het met jou eens Michael, de boeketten waren mager, geen mooie spreiding in het boeket. Op de dvd van Pieter worden deze echter wel mooi geschoten.
Ik hoop dat het een slechte versie betrof.

Ik ben het met jou eens Michael, de boeketten waren mager, geen mooie spreiding in het boeket. Op de dvd van Pieter worden deze echter wel mooi geschoten.
Ik hoop dat het een slechte versie betrof.

het betrof geen slechte versie , michael weet gewoon niet wat mooi is , whahahaha :p .
smaken verschillen , michael vierde bij mij oud en nieuw , dus ik was er zelf bij .
ik vond het gewoon 'n lekker blokje .
mooi uitgewerkte willows , die met flinke kracht de lucht in werden geschoten , toppie .
schandalig of niet , ik ben nu al must have lijstjes aan het maken voor volgend oud en nieuw .
en ik zit te twijfelen tussen 5x deze chrystal tegelijk of 2x desert eagle van hardix tegelijk :D .

Ik bedoelde niet de versie die Michael had, ik bedoelde die ik live had gezien op een demo. Daar kwam dit potje niet goed uit de verf:wink:

het betrof geen slechte versie , michael weet gewoon niet wat mooi is , whahahaha :p .
smaken verschillen , michael vierde bij mij oud en nieuw , dus ik was er zelf bij .
ik vond het gewoon 'n lekker blokje .
mooi uitgewerkte willows , die met flinke kracht de lucht in werden geschoten , toppie .
schandalig of niet , ik ben nu al must have lijstjes aan het maken voor volgend oud en nieuw .
en ik zit te twijfelen tussen 5x deze chrystal tegelijk of 2x desert eagle van hardix tegelijk :D .

had je soms je ogen in je broekzak ofzo :rolleyes: boeketten waren niet mooi uitgewerkt waren klein en knallen waren soft.

en zou eerder 2x desert.. nemen inplaats 5x chrystal hehehe

Wat een prachtig product is dit zeg, prachtige effecten en goede knal, tempo is redelijk alleen de tijsduur vind ik te kort, dit kunnen we zelf wel oplossen. :)

Zeker is dat een Chinees filmpje. Lijkt in de verte niet op de echte versie die best wel leuk is, maar te hoog schiet met te magere boeketten.

Back
Bovenaan