[Chooêt] The Chain 240

Status
Niet open voor verdere reacties.

Dinkydau

VWC lid
[Chooêt] The Chain 240

Artikelnaam: The Chain 240
Artikelnummer: Z21
Importeur: Original Fireworks
Aantal per verpakking: 1 Stuk
Kartoninhoud: 24 stuks
Effectomschrijving: Zeer snelle en harde nitraatmat van 240 schoten.
Prijs: € 14,00

Foto:

Bijlagen

• 10.jpg
    10.jpg
    76,2 KB · Weergaven: 0
Laatst bewerkt door een moderator:
Damn die gaat hard.
Maar is de 60sh variant ook nog ergens te vinden? Ik zie er nergens een topic van staan hier bij het buitenlandse vuurwerk :(

Nee is er niet. Neem het initiatief zou ik zeggen en maak de topics aan :)

Laatst bewerkt:
Nee is er niet. Ook niet van de 240sh versie. Neem het initiatief zou ik zeggen en maak de topics aan :)

Dit is het topic van de 240sh versie hoor :P
Verder ben ik niet echt bekend met de winkels in belgie, dus ik weet geen prijzen of informatie erover...
:P
Ik laat me oom het gewoon allemaal halen, veel makkelijker :)

Ik wil niet vervelend zijn maar je zit in het topic over de 240-versie, net gemaakt omdat ik nu foto's, een video en informatie heb. Van de 60-versie heb ik dat niet.

Sorry jongens, over het hoofd gezien! Vond het zelf raar dat er in al die tijd nog geen topic over de 240sh versie was en de 60sh versie, dat ik dacht dat dit de 500sh topic was haha! Even me post aanpassen.

Zeer goed tempo inderdaad, gewoon heel snel en goede klappen! Ik vind het wel een aanrader als je kort ff de aandacht wil trekken ;) maar dan is de 500 misschien net iets meer aan te raden ;)

Valt mij op dat hier beduidend minder video's en reacties zijn dan bij de 500 mat.

hier wat video's;

+ YouTube Video
ERROR: If you can see this, then YouTube is down or you don't have Flash installed.

Geüpload door RoyVuurwerk op 17 jan 2011

+ YouTube Video
ERROR: If you can see this, then YouTube is down or you don't have Flash installed.

Geüpload door vuurwerkfreak4live op 14 mei 2010

video in startpost werkt overigens niet meer!

Valt mij op dat hier beduidend minder video's en reacties zijn dan bij de 500 mat.

Ja en dat terwijl ik zeze persoonlijk beter vind.

Plus punten
- hij is snel maar minder snel dan de 500 (in verhoudings geweis gezien).
- hij knalt prima en weinig weigeraars.
- hij is kleiner dan de 500 maar wel beter voor zijn prijs..
(de 500 kost meteen 25e)

min punten.
-in verhouding is deze net wat duurder dan de 500schots versie.
(prijs in start post klopt niet meer.)

al met al een heerlijke kortere/kleinere versie van de chain 500

- hij is kleiner dan de 500 maar wel beter voor zijn prijs..
(de 500 kost meteen 25e)

min punten.
-in verhouding is deze net wat duurder dan de 500schots versie.
(prijs in start post klopt niet meer.)

al met al een heerlijke kortere/kleinere versie van de chain 500

jij zegt: hij is beter voor zijn prijs maar in verhouding net wat duurder dat snap ik niet helemaal.

De 240 shots kost €14 euro en heeft 240 schots, terwijl de 500 schots versie €25 kost. Dus laten we even rekenen: 25 delen door 500 = 0,05.
14 delen door 240 = 0,058.
Met 2 matten van 240 kom je op een prijs van €28 euro uit en dan nog mis je 20 schoten, terwijl je bij de 500 versie maar 25 euro betaalt. Dus je komt 3 euro goedkoper uit neem je die 500 versie, maar die is weer rapper voorbij.

Ik had er 2 aan 5 euries per stuk enik moet zeggen lekkere knallen,strak tempo,mooie flitsen echt een leuk matje. Ik stak ze alle 2 samen aan en ze gingen als een speer.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Back
Bovenaan