[Chooêt] Centipide

Status
Niet open voor verdere reacties.
Ik vind ze maar gevaarlijk, de vlinders vliegen alle kanten op. We moesten goed opletten waar ze allemaal terecht kwamen. De knallen waren wel goed.

Ik vind ze maar gevaarlijk, de vlinders vliegen alle kanten op. We moesten goed opletten waar ze allemaal terecht kwamen. De knallen waren wel goed.

Bij mij precies hetzelfde. Gelukkig wel voldoende afstand gehouden. Met de knallen is niets mis. Gezien de aanbieding van 5 voor € 10,- krijg je veel voor weinig. Voor herhaling vatbaar.

ik had er 15 doorlond.
1-2-3-4-5 tegelijk.
Zelfs toen bleef het knal geweld achter wegen.
Ik had gewoon een hardere knal verwacht.
een spanisch-c haalt deze vlinder (mat) niet!
wel leuk ding voor 2 euro maar hard is anders!
Ja dat gips ja dat is hard (vooral tegen je been).

Ik vond ze zelf weer prima knallen, wel heel veel wegknallende vlinder gezien die ruim 15 meter aflegde wat gevaarlijk kon uitpakken en dat was met de mat opgehangen!

Iemand nog interesse voor de AB24-Centipide/Vlindermat 14sh, gemaakt van de Spanish cracker-C, voor maar €2,-???? Dan moete snel zijn, het einde is in zicht, en deze komt dit jaar niet meer binnen.
Dus.... Dan witte dè

Grtz. Toon De Bunker

heb der zelf 3 gehaald inderdaad jammer van het tempo mischien te versnellen met de zogeheten ''heksekring-theori'' het komt gewoon omdat de lontjes die in de vlinders gaan de normaale groene zijn
dus als je ze uit elkaar zou halen heb je gewone vlinders tenzij ze echt zachter gaan dat lijkt mij wil als je naar de prijs kijkt 2euro voor 14 dus voor de normaale 6euro per doosje spanish crackers 20st heb je er nu dus 42 als ik het goed heb? dus ik verwacht dat ze net wat minder krachtig zijn

Status
Niet open voor verdere reacties.
Back
Bovenaan