Chooêt Bermuda's

Ruben

VWC lid
Chooêt Bermuda's

Artikelnummer: ...
Artikelnaam: Choeet Bermuda's
Bruto Gewicht: ...
Netto Kruitgewicht: ...
Aantal: 48 stuks
Effectomschrijving: ...
Tijdsduur: ...
Stijghoogte: ...
Richtprijs: 4,95

chooetbermuda.jpg

Met dank aan Vuurwerkland- Steenbergen (www.vuurwerklandfreaks.nl)

Laatst bewerkt door een moderator:
Alleen met een goede huls en meer buskruit dan bij de rotjes van nu zou het een best goede knal moeten geven, maar een black bermuda huls is dat dus niet. Misschien dat ze net wat harder knallen ( en mijn hoop gaat toch echt naar knallen zoals de oude rotjes ). Tsjaa, we zullen moeten wachten en ze testen.

Bermuda's zullen verkooppunten van vuurwerktotaal gaan verkopen, Zena Pijnacker, Tilburg en Roermond niet!

Denk persoonlijk dat je je beter af ben met die andere nieuw knallers, die staafjes van 3,95 per 200.

Dit is duur en gezien de grootte en omdat hij NL is gaat het niet hard knallen denk ik. Maar het blijft maar gissen natuurlijk. Grootte zegt niet altijd iets. Maar ik heb meer vertrouwen in die andere. Denk dat die sowieso harder zijn dan rotjes. Chooet heeft vele ervaring en verstand dus ...

Heb eerlijk gezegt ook meer vertrouwen in de chooet rotjes, en als het een ouderwetse knal heeft, denk ik dat dit een nieuw begin is van de oude rotjes tijdperk. Dit omdat importeurs altijd willen concurreren.

Ik ga ze in ieder geval bestellen. Ik vindt het een orgineel idee en alleen daarom al wil ik ze graag uitproberen. Geen idee of het iets gaat worden met de knal.

hahah de vorm dat dit tolletjes zijn? Ik zou niet weten hoe dit zou moeten tollen op de grond.. dit is gewoon een knaller:bye:

@ dj-fireworks

ga ze zeker kopen. zou niet weten of ze goed zijn maar voor 4,95euro toch het proberen waard. en anders zien ze er altijd nog gewoon leuk uit. maar ben er haast wel zeker van (choeet kennende) dat ze lekker knallen.

Ik heb er een geprobeerd, ze kostten 3.95 bij mijn dealer, evenduur als de kanonslagen. Maar ik zie ze niet meer in de webshop staan. Mhh hopelijk krijg ik dan de kanonslagen als vervanging.

Zijn ze serieus afgekeurd? Zou jammer zijn.
@ MasterBSC: Mhh = hmm..

1 grote fabel.

Ze zijn NIET afgekeurd.
Hij is er gewoon.

Het enige wat er met de Bermuda's aan de hand is, is dat er een fout gemaakt is waardoor er uit China MAAR 30 karton is binnengekomen.

Back
Bovenaan