Hallo,
ik ben op zoek naar een rol vergelijkbaar met de Belgische 100.000 klapper. Nu snap ik wel dat deze flash bevatten en de NL rol niet, maar ik ben dus op zoek naar een legale rol die qua lengte en duur vergelijkbaar is en voor Nederlandse begrippen het beste knalt. Wie kan mij hierin helpen?
M.v.g. Bl!tZ
De beste tip die ik je kan geven is om een rol in Belgie te halen. Vraag een LVC pas aan op de Zena site, rij vervolgens naar Olen en maak gebruik van de verdubbelingsactie. Je hebt dan 2 rollen voor de prijs van 1, dus 2 rollen voor €80,-
Maar goed, ik neem aan dat je dit bewust niet doet dus dan zal ik zo ver het mogelijk is je wat bruikbare opties geven voor de Nederlandse markt. Houd wel in je achterhoofd dat deze rollen totaal niet luid zijn en nooit kunnen tippen aan flash matten/rollen.
- Zoek bij verschillende winkels in de omgeving naar een goedkope 100.000 klapper. Probeer dan te kijken naar een rol van €40,- of minder. Wel even goed in de topics kijken op VWC of het wel daadwerkelijke 100.000 klappers zijn, want sommige adverteren hiermee en geven je kleinere formaat rollen. Als je die gevonden hebt, koop er dan vervolgens 2 en rol ze uit op elkaar in de straat. Dit zal ervoor zorgen dat het volume aanzienlijk word verhoogd. Tijdens de vooravond zal dit luider klinken dan na 00:00. Dit kost je dan €80,- of minder.
- Koop een 100.000 klapper van €40,- of minder. Koop bij een GBV dealer in de buurt de 'Lady Cracker 40sh' van Bugano. Deze kost €1,- voor 10 matjes van 40 shots en bevat een beetje flash. Koop een stuk of 30 pakjes hiervan. In de straat rol je dus de 100.000 klapper uit en beleg je de rol volledig met de 30 pakjes ( 300 x 40shots dus ) Lady crackers. Dit zal de rol ook luider maken. Dit kost je dan €70,- of minder.
- Vergeet een 100.000 klapper en koop een paar goede knalcakes. Die bevatten wel gewoon flash en knallen vaak tenminste gewoon goed. Zeker met meerdere tegelijk ( gebruik gewoon je budget van een rol hiervoor ) en daar heb je gewoon meer plezier van.
Ik hoop dat je hier wat aan hebt en ik snap dat je een rol wilt hebben in de straat want dat wil ik ook, maar dan moet je gewoon overwegen om risico te nemen of niet. De ene rol is beter dan de ander op de Nederlandse markt, maar het blijven gewoon plopjes en het kan totaal niet tippen aan flash. Het enige waar je meer profijt van kan hebben is als het tempo hoger ligt, waardoor je het wat harder ervaart.