Chinese dragon

Zat importeurs hebben veel duurdere cakes met veel mindere effecten... Schiet niet al te hoog dus je houd wat volume in je boeket.

Yep slomo, voor dit geld gewoon leuk! Om bv als 27shots weg te schieten doorgelont lijkt het mij wat minder briljant 24€ zijn namelijk wel leukere cakes te krijgen maar voor 8€ Excl? Nou dan weet ik niet of je beter kan scoren..

Zo te zien is hij onveranderd. Dus dat word hem sowieso niet na mijn mindere ervaring van vorig jaar. De boeketvorm is zeer inconsistent en de burst is slap het enige wat mooi is is de mine die wel goed uitgevoerd is. Maar voor €9 is mooier te krijgen.

Deze is me niet echt bij gebleven. Dus is het niet echt bijzonder.

Daarentegen is de Crossfire me wel bijgebleven, dus dat zit wél goed.

Ik kreeg er twee gratis bij mijn bestelling.
Had ze per twee geschoten aangezien ik de effecten wat matig vond op filmpjes op YouTube filmpjes.

Stak ze af begon het weer hard te waaien, vonken regen over alles en iedereen door de wind...
Mines vonden de wind niet zo leuk.
Toen maar besloten alle cakes met mines maar te laten voor wat het was.

Over deze cake, burst was matig effecten waren klein maar het waren wel leuke cakes.
Vooral omdat ze gratis waren, waren leuke cakes voor de vooravond, dus let op met teveel wind kun je ze beter laten staan of op een open plek afsteken.

Hij kwam gister op de demo beter naar voren dan dat ik hem tijdens het introductiejaar in mijn straat had staan. Leuk potje voor het geld als hij zo presteert.

Per twee (achter elkaar), mooist in HD:

Back
Bovenaan