China,s Lantern

bruijntjeluc

VWC lid
Artikelnummer: 4320
Artikelnaam: china,s Lantern
Bruto Gewicht: ... kg
Netto Kruitgewicht: ... gram
Aantal Schoten: 92 schoten
Effectomschrijving: 92 schots cakebox met verschillende schietrichtingen en geweldige effecten!
Tube diameter: 30 mm
Kartoninhoud: 1/1
Tijdsduur: 1.47
Stijghoogte: ...
Adviesprijs: 139.99

l_4320-China's-Lantern-92sh.png

Laatst bewerkt door een moderator:
Deze ziet er goed uit en met 25% LVC is de prijs ook goed te doen. Duidelijk weer een product uit de HFF (Riakeo) fabriek overigens.

Ook deze vind ik totaal niets hebben. Het tempo is gewoon slecht, zelfs niet constant en die korte salvootje er tussendoor met ook nog af en toe een V-shape erbij, daar wordt het er niet beter van. Eigenlijk best wel vreemd en jammer dat de hele serie best wel ondermaats presteert.

Ook deze vind ik totaal niets hebben. Het tempo is gewoon slecht, zelfs niet constant en die korte salvootje er tussendoor met ook nog af en toe een V-shape erbij, daar wordt het er niet beter van. Eigenlijk best wel vreemd en jammer dat de hele serie best wel ondermaats presteert.

Zo zie je maar dat smaken verschillen, ik vind deze wel interessant. Misschien had de opbouw wel wat beter gekund maar er zit een aardig tempo in en het is wel grappig dat er af en toe even een V-shape in zit. De pauzes tussen de cakes zijn wel wat aan de lange kant. Wat betreft de 2 andere boxen uit de serie moet ik je wel gelijk geven.

Back
Bovenaan