china 2014

vuurvent

VWC lid
Hier wat beelden die me broer voor me gemaakt heeft in china afgelopen weken.
Volgend jaar ben ik er zelf ook bij :-d

mooie beelden, lekker met de chinezen mee stoken. En die mortiertjes met dat titanium boeket moeten ze maar eens in Nederland aanschaffen

Hartstikke bedankt voor dit filmpje, weer eens wat anders! Leuk om te zien!

Wat zijn die kartonnen kokertjes wat hij in dat ijzeren rekje(?) zet? Zijn dat een soort van Double Bangs van Choeêt alleen dan iets harder?

Laatst bewerkt:
Double,bangs/thunderking ze,gingen behoorlijk hard! Vooral met dat,titanium boeketje maar hoe kon het eigenlijk dat,ze allemaal netjes achter elkaar ogingen?

Double,bangs/thunderking ze,gingen behoorlijk hard! Vooral met dat,titanium boeketje maar hoe kon het eigenlijk dat,ze allemaal netjes achter elkaar ogingen?

Ja zoiets dacht ik ook dat het zoiets was, maar geen idee hoe dat kon, zullen daar ook wel verschillende soorten lont hebben.

Ontzettend bedankt voor het plaatsen van je film.
Ziet er goed uit, blijft toch wel een wens om daar eens heen te gaan.

Idd erg leuke dingetjes met een lekkere knal.Lekker zo, stoken vanaf je balkonnetje. Heerlijk filmpje Vuurvent.:bye:

Bedankt voor het filmpje, ik vind het jammer dat er weinig van dit soort filmpjes worden gemaakt. Ik vind het altijd zo leuk om te zien hoe het in andere landen aan toe gaat.

Bedankt voor het filmpje, ik vind het jammer dat er weinig van dit soort filmpjes worden gemaakt. Ik vind het altijd zo leuk om te zien hoe het in andere landen aan toe gaat.

Dan moet je nog even geduld hebben, volgend jaar ga ik een mooi filmpje voor je maken van minimaal 3 kwartier ;-)

Is dit van Oud & Nieuw in China? Of ter ere van wat wordt er gestookt daar?
Mooi filmpje met een paar beste knallen haha!

voordat ik dood ga ben ik minimaal nog 1 keer in china geweest als het daar oud en nieuw is!
heb je nog meer beeld materiaal?
zoja, misschien een idee om dat op dvd te zetten?
ik weet vrijwel zeker dat de mensen hier (waaronder ik) dat zouden willen kopen.

Vuurvent gaat met oud en nieuw zelf naar china en zij dat hij ging filmen:)
Kan zelf ook niet,wachten op beelden!

voordat ik dood ga ben ik minimaal nog 1 keer in china geweest als het daar oud en nieuw is!
heb je nog meer beeld materiaal?
zoja, misschien een idee om dat op dvd te zetten?
ik weet vrijwel zeker dat de mensen hier (waaronder ik) dat zouden willen kopen.

Hey Sjon Beton.
Me broer had dit voor mij gefilmt met zijn samsung galaxy s4.
En wat vuurwerkpatje al zee, volgend jaar ga ik zelf en dan zal ik zorgen voor een hoop film materiaal voor de liefhebbers, en dat gaat allemaal op youtube, dvd's doe ik niet aan. Nog een jaartje geduld hebben :-)
Eerst maar eens fallas overleven! :D

Back
Bovenaan