Checkpoint- hoe hard knalt vuurwerk?

Een rotje knalt niet zo hard, maar omdat ze het in een loots doen klinkt alles veel harder.
En een rotje in je hand houden en dat je hand eraf knalt?..:p

Hier nog een filmpje: hoe gevaarlijk is vuurwerk?

+ YouTube Video
ERROR: If you can see this, then YouTube is down or you don't have Flash installed.

Laatst bewerkt:
g*dver dit is toch het meest slechte voorbeeld van afsteken? Dus dit is dan een jongeren programma... Die dienen toch een voorbeeldfunctie te hebben!

Wel allemaal zagen over goede afstand bewaren en aansteeklonten gebruiken. Hier staan ze gewoon vrolijk een 1,5 meter van een mat die volledig rond hun licht en ze steken alles af met een normale aansteker die je in elke woonkamer kan vinden!

Vind het echt belachelijk dat dit echt uitgezonden wordt! De EO... :frusty:

gelijk opsluiten die gasten. die zorgen er juist voor dat kinderen/jongeren het fout gaan doen want ze lopen wel leuk te testen of het veilig is maar ze steken het zelf niet eens veilig af, dan hoef je het ook niet te testen toch?? lijkt me duidelijk

Linkstuig :P

Onee, ik ben zelf links...

De gekke gelovigen! Slecht programm, vuurwerk afsteken in een loods :S Het zal zijn dat het harder knalt :S

Ik vind deze filmpjes zo slecht :shocked: echt weer typisch hoe nederland een filmpje maakt over vuurwerk...

En bij dat eerste filmpje ( hoe hard knalt vuurwerk) bij 08:25 klopt er ook niks van, want ze zeggen dat het een rotje is.. maar die knal is echt niet normaal, als dat een rotje is, koop ik geen illegaal vw meer :bonk:

Ik vind deze filmpjes zo slecht :shocked: echt weer typisch hoe nederland een filmpje maakt over vuurwerk...

En bij dat eerste filmpje ( hoe hard knalt vuurwerk) bij 08:25 klopt er ook niks van, want ze zeggen dat het een rotje is.. maar die knal is echt niet normaal, als dat een rotje is, koop ik geen illegaal vw meer :bonk:

Dat is inderdaad een flink rotje :shocked:

Heel oud, maar kwam dit filmpje net tegen op youtube. Leek eerst eindelijk een normaal filmpje te zijn, hoopte dat het mensen kon helpen te realiseren dat Nederlands vuurwerk niet voor overlast of gevaar zorgt. Komen ze vervolgens met die eind-scène, net doen alsof het een rotje is, en vervolgens komt er toch een klap:shocked: Zo jammer weer dit.. :frusty:

Super oud topic maar ik weet niet of jullie checkpoint hebben gekeken maar heb me echt kapot zitten ergeren aan dat programma. Potten neerleggen en dan leegschieten op mensen die in een plastic schild zitten of vuurpijlen met kabel eraan en leeg zakje chips met kleurpoeder, ging nog bijna vreselijk mis ook. De pyro die daar assitentie heeft verleent kan beter zn papiertje inleveren. Man man man

Back
Bovenaan