Chaos

bassie1978

VWC lid
Artikelnummer: 7703
Artikelnaam: Chaos
Bruto Gewicht: 6300 gram
Netto kruitgewicht: 876 gram
Aantal schoten: 72 schoten
Effectomschrijving: Deze bak zorgt voor totale chaos in de straat! 72 schoten volgen elkaar in een strak tempo op met een grote verscheidenheid aan prachtige effecten!
Afmeting:
Max. tube diameter: 25 mm
Tijdsduur: 53 sec.
Stijghoogte: … meter
Kartoneenheid: 3/2
Adviesprijs: 49,95
Voorverkoopprijs: volgt
O.a. te koop bij: Vuurwerkland.nl

7703-Chaos-kopi%C3%ABren.jpg

Wij danken Wolff Vuurwerk voor de informatie.
Gelieve dit NIET over te nemen zonder toestemming en bronvermelding.

Laatst bewerkt door een moderator:
totale chaos in de straat?? haha chaos is veer te zoeken is meer een leuke goedkope compound prijs is nog wel even afwachten..

Ik vind dat je deze box nu wel tekort doet. Okay, het is geen chaos, maar de effecten zijn redelijk tot groot en het tempo is niet verkeerd. Sta eigenlijk verbaasd dat ze dit uit nog geen 900 gram kunnen halen, dus de prijs zal de doorslag moeten gaan geven of het het proberen waard is.

Misschien is Chaos niet de juiste naam bij de juiste box. Zou ‘em eerder sierlijk noemen. Mooie effecten, het overwegen waard als deze zo ook in de straat presteert en de prijs goed is.

Erg leuk gedaan. Je krijgt zeer verscheidene effecten te zien op deze manier.
Ik ben benieuwd naar de prijs ....

hele mooie box, hopelijk komt de productieversie in de buurt van het filmpje! ben heel benieuwd naar de prijs

Ik zie een adviesprijs van €49,95 bij een winkel. Prima prijs wat mij betreft !!

Iemand enig iedee wanneer de webshops bij wolff open gaan, en deze te bestellen is ?
kan hem tot nu toe nog nergens vinden online..

Gehaald

Gehaald

Zag deze voor 50 euro staan en heb hem maar genomen. Ziet er goed uit op de film met grote effecten en veel variatie. Hopelijk kan dat blokkie iets moois in de lucht toveren.

Kwam hem net pas tegen, hele gave box! Staat alvast voor volgend jaar op de wishlist, benieuwd naar straatfilmpjes van diegene die hem al wel hebben :wink:

Ik vind geen enkele dealer met de Raff lijn op de vuurwerkland site. En hoe krijg je vervolgens de 30%?

Is geen standaard actie die alle dealers voeren. Volgens mij maar bij één winkel. Als je Meppel op de verkeersborden aanhoudt kom je er vanzelf.

Edit: meerdere winkels dus met die actie, zie hieronder.

Back
Bovenaan