Chaos show

Altijdwat

VWC lid
Ik wil dit jaar een chaos project gaan maken met daarin veel knal en fluit, en wat sier in het midden. Ik wil eindigen met 3x Happy Thunder Q en ook beginnen met wat knal en vervolgens veel fluit. Ultieme chaos, ook wil ik er nog wel wat sier in stoppen. Alles zal doorgelont worden.

Onderstaande heb ik al op de (ideeën) lijst:
2x Fluitbak Heavy Legend Gravity 20,- ps.
3x Happy Thunder Q
5x Junior Jack
2 MC Whistle 14,- ps.
1 Raw Wisthler
Gamble
2 We like it 15,- ps
Matrix
3 White thunder 10,- ps
2 NEON Musquitos 16,- per 2

Mijn vraag aan jullie is welke fluit bakjes ik het beste kan nemen en welke knal cakes en ook welke siercakes jullie er in zouden gaan zetten. Mij leek een kleurrijke waaier wel iets na de knallen en voor het fluitgeweld. Misschien een aantal thunder kings doorgelont ook nog wel een optie ?

Ik twijfel nog een beetje om hem om twaalf uur gelijk af te steken of als laatste.

Budget tussen de 100,- en 150,- totaal.

Alle ideeën zijn welkom!

Voorbeeld vanaf 1,35:

https://www.youtube.com/watch?v=hyedpEnqWEQ

:)

Gate of heaven 1 en de heavy legend 16sh zijn mooie budgetpotjes voor jou showtje. Vooral de gate of heaven heeft een heerlijke burst.

Helaas heb ik hier in de buurt nog geen dealer kunnen vinden die de Gate of Heaven verkoopt. Als iemand iets weet tussen Leeuwarden en Groningen dan hoor ik dat graag! Heb de heavy legend 16sh al gekocht, zal er nog eens goed naar kijken of die in het project past.

Inmiddels wel een dealer gevonden die de Gate of Heaven verkoopt, niet echt op de route maar we maken er een mooie tocht van.

Inmiddels besteld voor project:

McWhistle 3x
The force 1x
Crackling Whistler 5x
Thunderking 100 shots 1x
Happy Thunder Q 4x

Secret Salute 25,- (Vuurwerklandoutlet)
Delicous Thunder 2 voor 25,- (Vuurwerklandoutlet)
Silver Salute 22,50 (vuurwerkland.nl)
White thunder 10 (vuurwerkland.nl)
Rampage 13,- (Vuurwerkgiezen)
Blue thunder 42,50,- (mega-vuurwerk)
Cruel Cannon 10,- (vuurwerkdokkum) tip
Epic 17,- (vuurwerktotaal)
Matrix 10,- (zena)
Junior Jack 2 voor 8,50,-

Ik ben nu bezig om de knal cakes te bepalen, heb bovenstaande allemaal gevonden in de buurt. Zeker is dat ik ga eindigen met 3x Happy Thunder Q en dat de Blue Thunder er in komt. Nu zoek ik nog een aantal knal cakes die tegelijk afgaan... Welke zouden jullie kiezen ?

Ik ben nu bezig om de knal cakes te bepalen, heb bovenstaande allemaal gevonden in de buurt. Zeker is dat ik ga eindigen met 3x Happy Thunder Q en dat de Blue Thunder er in komt. Nu zoek ik nog een aantal knal cakes die tegelijk afgaan... Welke zouden jullie kiezen ?

White thunder en Matrix.

Back
Bovenaan