Centurion

omepje

VWC Moderator
Forumleiding
Artikelnummer: ...
Artikelnaam: Centurion
Bruto Gewicht: ...
Netto kruitgewicht: ...
Aantal schoten: 100 schoten
Effectomschrijving: ...
Afmeting:
Max. tube diameter: ...
Tijdsduur: ... sec.
Stijghoogte: … meter
Kartoneenheid: ...
Adviesprijs: volgt
Voorverkoopprijs: ...
O.a. te koop bij: Vuurwerkland.nl

Bekijk bijlage 66799

Wij danken Wolff Vuurwerk voor de informatie.
Gelieve dit NIET over te nemen zonder toestemming en bronvermelding.

Laatst bewerkt door een moderator:
Artikelnummer: 7704
Artikelnaam: Centurion
Bruto Kruitgewicht: --
Netto Kruitgewicht: 810 gram
Aantal Schoten: 100 shots
Effectomschrijving: Met deze 100 shots klap je er gelijk lekker op! In rap tempo en mooie kleurencombinaties brengt hij 10 mooie variaties aan effecten. Heerlijke salvo finale!
Tube diameter: --
Kartoninhoud: 100 shots
Tijdsduur: 40 seconden
Stijghoogte: --
Adviesprijs: € 79,95

7704-Centurion.png

Pfff.. ook weer zo'n hoge prijs voor een 20mm bakje. Ik heb een nieuwe hobby gevonden, het goedkoopste vuurwerk proberen te scoren zonder in te boeten op de kwaliteit. Weer ouderwets voorpret! :)

Het is allemaal adviesprijs... lijkt wel alsof iedereen vergeet dat zulke boxen vaak voor 30 eu minder te krijgen zijn. De pyro papel heeft een advies prijs van 700 euro... die kon je ook ver onder de 400 krijgen...

Het is allemaal adviesprijs... lijkt wel alsof iedereen vergeet dat zulke boxen vaak voor 30 eu minder te krijgen zijn.

Er reageert 1 persoon en dat is meteen iedereen ? :p

Je hebt met je verdere opmerking zeker een punt, maar mag ik jou er op attenderen dat dat was voor de corona uitbraak etc ?

Er reageert 1 persoon en dat is meteen iedereen ? :p

Je hebt met je verdere opmerking zeker een punt, maar mag ik jou er op attenderen dat dat was voor de corona uitbraak etc ?

Je moet niet alles letterlijk nemen. Ik ga niet onder iedere post hetzelfde plaatsen. Bij ieder nieuw product klaagt iedereen over de advies prijs. Kijk maar rond op het forum. Ook tijdens corona werden die aanbiedingen nog gehandteerd. Dit is basis detailhandel. Een hoge advies prijs maken zodat je hem kan afkorten zonder dat je in je eigen winst snijdt. Hierdoor denk de consument een goede deal te krijgen.

Niemand geschoten afgelopen jaar? Of op de demo gezien?
Heb toch echt gehoord dat dit een van de beste 20mm bakken in zijn soort moet zijn.
Hoor graag ervaringen.
Anders moet ik hem zelf maar proberen.

Net afgestoken deze
Ik moet zeggen, een erg goed 20 mm blokje. Niet te hoog goede burst en brede spreiding voor een 20 mm. Vergeleken met een skat box bijvoorbeeld (25 mm) zou ik toch deze nemen.
Aanrader

Zoals beloofd, hierbij de review:

Een compact doosje met twee cakes welke reeds in de fabriek zijn doorverbonden. 100 schots, 810 gram kruit en 20mm tubes. Ik had er zin in, maar vanwege de 20mm niet al te grote verwachtingen. Bij de eerste schoten gelijk een "Wow!" moment. Ontzettend dikke burst en spreiding voor dit kaliber. Hele heldere kleuren, een goede variatie aan effecten en een lekker tempo. Naderhand ook erg veel lovende reacties vanuit het publiek. Top!

Hierbij de beelden in 4K:

Wolff vuurwerk, hartelijk bedankt voor deze prijs! VWC hartelijk dank voor het faciliteren van de prijsvraag. Wij heb er hier erg van genoten!

• Like
Waarderingen: BENZ
Wat een goed potje.
Klein maar fijn!
20mm met 25mm effecten zeg maar!
Tempo ook goed!
Prijs technisch ook een toppertje!!

Back
Bovenaan