Celebration xl-xxl te goedkoop?

Status
Niet open voor verdere reacties.

newcomer

VWC lid
Beste mede crewers

Ik zag bij de vuurwerkkoning in den haag een celebration rol xl staan voor 25 euro en een xxl voor 39 euro, maar er zijn geen grotere rollen bij die dealer.

Ik zag bij andere dealers dat de xl al 35-40 kost, wat moet ik hiervan verwachten?
Inslaan die handel of laten liggen?
Bedankt.

Ik denk dat de grote per prijs verschild per dealer.
Bij sommige dealers heb je een xxl voor minder geld als ergens anders.
Als ik jou was zou ik gewoon eens bij de dealer gaan kijken/vragen.

Misschien kun je dit beter in dit topic vragen.

Er zijn Chinese rollen en Chinese rollen. De ene is de andere niet, en dat wordt niet altijd in de prijs weergegeven. Het aantal grammen kruit vergelijken alsook de totale lengte, is een goede methode om twee rollen te vergelijken. Beter dan het nietszeggende labeltje "XL" of "XXL".

Een XXL of XXXL hoeft niet te zeggen dat het een soortgelijke lengte heeft van een 100.000 uit Belgie bijvoorbeeld (rond de 13 á 14 meter). Dat kan nogal verschillen in de Nederlandse vuurwerkbranche. Zo zit er in het assortiment van Schuurmans Vuurwerk een Celebration Cracker 150.000 terwijl deze in lengte gelijk is aan een Belgische variant van de welbekende 100.000, terwijl er wel 50.000 meer worden vermeld (overigens zitten er net meer dan 3.500 knallers op een 100.000 maar dat ter zijde).

Status
Niet open voor verdere reacties.
Back
Bovenaan