CE feestje bij Royal Fireworks

Ik wil de heren van RF van harte feliciteren met het behalen van de certificering en dat in een zeer korte tijd. Wat wel weer aangeeft hoe serieus jullie met het vak/ hobby bezig zijn.
Wat een fantastisch label heeft die nieuwe lijn trouwens, uitdagend en fascinerend zijn de twee woorden die mij op kwamen bij het zien van de foto's :)

Bij deze reserveer ik graag voor de 25e, maar wel onder voorbehoud omdat wij de verjaardag vieren van onze zoontjes, maar misschien kan ik daarna nog weg. :D

Laatst bewerkt:
Ook namens mij van harte gefeliciteerd met het behalen van de CE certificering!
en die fu colectie is er weer een om van weg te dromen!
mooie typische royal labels!!
ik hou daar van!! ga zo door en jullie zitten ditjaar weer in mijn colectie:D

Ahhh, wat een geweldige labels. Ik kan niet wachten op de filmpjes (demo gaat niet:p) Wat zien ze er toch goed uit, toen ik ze zag, was dit wat ik dacht ''ik moet een dummy hebben''
Gefeliciteerd met jullie certificering!
Hoe snel kan een vuurwerkbedrijf groeien in 2 jaar.. Top!

Ook van mijn kant van harte gefeliciteerd met de CE Certificering. Een jaar actief met consumenten vuurwerk op de markt,En dan dit resultaat,Kortom TOP
Ook wil ik nog een keer mijn waardering tonen,Wegens jullie openheid en inzet.

En dan de FU Collection:Ik vindt het label echt prachtig,En zeer oosters. Ik kijk met veel plezier uit naar het nieuws.

Ik kijk nu nog meer uit naar de demo,Om te voelen wat FU voor mij betekent

Gr Skyrider

Van harte! Ik hoop dat dit een topjaar gaat worden voor jullie. Mits er genoeg verkooppunten zijn, verwacht ik eigenlijk ook niet anders. Mooi strak label op de nieuwe collectie, kan alleen maar zeggen ga zo door!

Ook namens mij van harte met de CE.
Mooi om te lezen hoe jullie er nu voor staan.
Heel veel succes met de komende periode, maar dat zal uiteraad helemaal goed gaan komen.

Back
Bovenaan