Catch 22

Artikelnummer: NL328
Artikelnaam: Catch 22
Netto Kruitgewicht: 500 gr
Aantal Schoten: 100sh
Effectomschrijving: green glitter, red & blue, silver glitter, crackling, red peony, green fish w/crackling pistil, silver fish w/blue pistil, red fish w/green pistil
Tijdsduur: +- 30sec
Richtprijs: €45,- per stuk, 4 stuks voor 160,-
Verpakkingseenheid: 4/1

Gelieve dit NIET over te nemen zonder toestemming en/of bronvermelding.

toen ik voor het eerst van mn leven fisheffect zag vond ik het super, naarmate ik het vaker zag vond ik het steeds saaier worden, maar nu ik in de cake fisheffect gemengd zie met flowers en crackling denk ik alleen maar WOWWWW more more more

Doordat dat fisheffect erbij inzit heeft deze cake minder knallen. Deze lijkt erg veel op de Maxi Colour van pro line.

Deze cake kreeg ik in overleg met Zena bij mijn Heavy herrie pakket ipv de thunder king XXl ( deze had ik al in het bezit, dus ik vond het geen probleem ) en om eerlijk te zijn zou ik deze cake nooit gekocht hebben omdat hij mij niet aansprak. Nu heb ik hem echter zo weten te bemachtigen en ik heb genoten van het tempo, de vele effecten, tijdsduur en de boeketten en heb daar geen spijt van gehad.

Op 't filmpje van Zena vind ik 'm ruk, maar zoals die overkomt op 't filmpje van Vinnie..... Isse mooi!
maar 52,50 :S

Back
Bovenaan