Cat 1 Vuurwerk MAKRO

wesleyhv

VWC lid
Vandaag bij de Makro in Breda geweest en hier kwamen vele mooie producten in het vak! Nog niet alles is geprijsd maar:
50 Knetterballen: €2,99 excl btw
50 Wondertollen: 2,99 excl btw
50 (kleine) ratellinten: €2,99 excl btw
de overige prijzen staan redelijk op de foto :)
20191105_103317.jpg20191105_110927.jpg20191105_110941.jpg20191105_103327.jpg20191105_110935.jpg

Vorig jaar dat hele grote fonteinenassortiment gehad. Leuk voor de variatie, alleen wel wat prijzig (of ben ik verwend?)

Eerder dit jaar tijdens een bezoekje aan een Makro vestiging hier in de buurt ook wat Cat. 1 tegengekomen.

20190201_142509.jpg

20190201_142341.jpg

20190201_142419.jpg

Wacht ff.. Makro?

Is dat niet die soepstengel groothandel waarvan mensen alleen binnen kunnen komen door geregistreerd te zijn bij de KvK en een Makro pas hebben...

Leuk dat daar cat. 1 verkauft wordt, maar ik denk niet dat veel leden, noch niet-leden een KvK en Makro pas hebben...

Is dat niet die soepstengel groothandel waarvan mensen alleen binnen kunnen komen door geregistreerd te zijn bij de KvK en een Makro pas hebben...

Check.
En je moet het bij de Marco echt van de winstpakkers hebben, want de Marco is best wel duur.
En de prijs voor een pakket van 15 euro, wat volgens mij zelfs ex BTW is, daar word ik niet vrolijk van.

Check.
En je moet het bij de Marco echt van de winstpakkers hebben, want de Marco is best wel duur.
En de prijs voor een pakket van 15 euro, wat volgens mij zelfs ex BTW is, daar word ik niet vrolijk van.
Makro is veels te duur als het om vuurwerk gaat. Mis je helemaal niks aan.

Ze zijn prijzig. Zeker waar. Maar vergeleken met de prut van de Action momenteel (de oude langwerige assortimentjes waren wel goed!), is dit een goed alternatief vroeg in het jaar.

KvK is zo te regelen, danwel te lenen. Ze controleren helemaal niets namelijk. Alleen heb je hem wel nodig bij de kassa. Dat is het enige.

Ze zijn prijzig. Zeker waar. Maar vergeleken met de prut van de Action momenteel (de oude langwerige assortimentjes waren wel goed!), is dit een goed alternatief vroeg in het jaar.

KvK is zo te regelen, danwel te lenen. Ze controleren helemaal niets namelijk. Alleen heb je hem wel nodig bij de kassa. Dat is het enige.

Eens. De kwaliteit van dit spul is meer dan prima. De meeste fonteinen doen niet onder voor fonteinen in een gemiddeld meterpakket. Ook het kleinere spul uit het 'Firepower XL' pakket presteert prima, met leuke crackling, blinkers en tolletjes.

Ik heb toevallig vanmiddag die Super Fountain XL gekocht voor 15 euro. Het is gewoon voor de leuk. Vanavond maar eens wat afsteken. Ik verwacht er niets van maar het is wel goed tegen de stress

Ik vanmiddag met m’n blije bakkes naar de Makro... hebben ze alles, behalve dat hele grote fonteinen pakket. Zucht. Van ellende de kleintjes maar dubbel ingeslagen. Straks eens testen, fraai stook weer nu ... :D

Ik vroeg me af welke knetterballen ze nu verkopen, met ouderwetse met zakjes voor 4 euro lijkt me wel nice.

Ben vrijdag in nijmegen geweest. Hadden alleen nog sterretjes en confettizooi liggen. Je hebt nou wel weer een pas nodig

Back
Bovenaan