Cat 1 projecten

Wat is jouw beste cat 1 project? Hoe maak je die, tips, ideeën, vragen, filmpjes, foto's. Gooi het erin en help anderen creatief te worden met cat 1vuurwerk

Ik wil een 2021 maken en een hartje van Bengalfeuers. Dus de cijfers allemaal in een ander kleur en het hartje in het rood. Hebben een grasveld voor de deur dus kan ze daar mooi insteken.

Verder 10 plankjes liggen waar ik fonteintjes op ga zetten.

Gezien de knetterlinten elk jaar minder en minder hard gaan (de meeste dan) en ze best wel duur zijn om er grote matten van te maken vind ik het best wel raar dat ik nog maar 1 knetterton project gezien heb.
Ik vind deze dan ook zeer geschikt om een langdurige harde cracklingmat te maken.
Vanaf 11:25

Gezien de knetterlinten elk jaar minder en minder hard gaan (de meeste dan) en ze best wel duur zijn om er grote matten van te maken vind ik het best wel raar dat ik nog maar 1 knetterton project gezien heb.
Ik vind deze dan ook zeer geschikt om een langdurige harde cracklingmat te maken.

Ik denk dat het antwoord simpeler is dan je denkt... Knetterton is geen cat.1...

Mooi knetterlint project, 6 meter geheel 3xdubbel gelaagd met om de 30cm 5a6 stuks. 50 grondbloemem, 15 knetterkings, 15 knetterkogels, pilli crackers, en toch wat kleine knallers erin verstopt, met als wonen om 2x ladycrackers.

IMG-20201217-WA0032.jpg
Eerste projectje staat klaar horr dat er nog vele mogen volgen. Het is dit jaar helaas niet anders dan cat 1 projecten

Ik heb een paar CAT1 projectjes dit jaar:

1. 60x Fourcano op een rij met ongeveer 5 cm tussen elke fontein. Doorgelont met snellont.

2. 30x Stromboli. Zoveel mogelijk verspreid. Doorgelont per 6.

3. 144x 70 cm knetterlint aan elkaar. Beginnende met 1 tegelijk eindigend met 5 tegelijk ofzo. Finale = 600x 10cm knetterlint 600x grondbloem, 600x Pili cracker XXL, 20x Luftheuler.

Ik heb een paar CAT1 projectjes dit jaar:

1. 60x Fourcano op een rij met ongeveer 5 cm tussen elke fontein. Doorgelont met snellont.

2. 30x Stromboli. Zoveel mogelijk verspreid. Doorgelont per 6.

3. 144x 70 cm knetterlint aan elkaar. Beginnende met 1 tegelijk eindigend met 5 tegelijk ofzo. Finale = 600x 10cm knetterlint 600x grondbloem, 600x Pili cracker XXL, 20x Luftheuler.

Film die 30x stromboli
Ben daar erg benieuwd naar.

Ik zat te denken om wat zonnetje's te maken met wat knetterkings en nitro's, alleen weet ik nog niet hoe ik dat ga doen. Iemand ideeën?

Er komt sowieso een groot knetter snoer met verschillende 'elementen', dus grondbloemen, dan pili crackers, flashing diamonds, knetterkings, nitro's en dan een finale vol met wat pakken linten en o.a. colour conics, knetterkings en cracklings shot.

drielaags knetterlint met flink wat kortsluiters/knetterrotjes er tussen en op eind nog extra veel geeft echt mooi spektakel. Ophangen.

Back
Bovenaan