Cardinal Of Souls

pyrofan#1

VWC lid
Artikelnummer: 1657
Artikelnaam: Cardinal Of Souls
Bruto Gewicht: 18000 gram
Netto kruitgewicht: 1918 gram
Aantal schoten: 172 schoten
Effectomschrijving: Wij verrassen vriend en vijand met deze 172 shots cakebox. Bekijk de effecten snel op www.vuurwerkmania.nl
Max. tube diameter: 25MM
Kartoneenheid: 1/1
Adviesprijs: €199,00
Voorverkoopprijs: €169,00
O.a. te koop bij: Vuurwerkmania.nl

1657_geisha_cardinal_of_souls_vuurwerkmania_copy.j  pg

Wij danken Vuurwerkmania voor de informatie.
Gelieve dit NIET over te nemen zonder toestemming en bronvermelding.

Laatst bewerkt door een moderator:
Zeker mooi blokkie, lekker tempo ook op het einde. Deze komt op de wishlist mits de prijs acceptable blijft :wink:

Video van mijn kant.
Krijg mobiel de hele URL niet te pakken, dus dan maar zo.

Laatst bewerkt door een moderator:
Bijna vrijdag en de twijfel slaat toe pfff haha, toch maar deze bestellen in de freak actie of toch maar weer een andere :bonk: Vind die waaiers tussen door toch weer wat afwisselender

EDIT: Toch maar besteld we gaan het wel zien :cool:

Laatst bewerkt:
leuke combi box

Heb je jezelf ten doel gesteld om dit jaar nog de 5000 posts te halen of zo?
Volgens mij heb je de afgelopen dagen al meer dan honderd van dit soort "zinnen" gepost.
Wat voegt dat in godsnaam toe?
Ik begrijp het ook niet, want in het verleden postte je wel zaken die voor anderen enig nut hadden.
Ik weet dat je op een forum kunt plaatsen wat je wilt, maar dit irriteert me, en dat wil ik toch even gezegd hebben.
Ik sla inmiddels om mezelf te beschermen de nieuwe berichten waar jouw naam als laatste bij staat gewoon over.

Heb je jezelf ten doel gesteld om dit jaar nog de 5000 posts te halen of zo?
Volgens mij heb je de afgelopen dagen al meer dan honderd van dit soort "zinnen" gepost.
Wat voegt dat in godsnaam toe?
Ik begrijp het ook niet, want in het verleden postte je wel zaken die voor anderen enig nut hadden.
Ik weet dat je op een forum kunt plaatsen wat je wilt, maar dit irriteert me, en dat wil ik toch even gezegd hebben.
Ik sla inmiddels om mezelf te beschermen de nieuwe berichten waar jouw naam als laatste bij staat gewoon over.

Je bent niet de enige Cass, ik wordt er ook licht geirriteerd van. En wat je zegt dat zijn berichten vroeger inhoud bevatten is ook correct. Wat is er Jamie, wil je er alsjeblieft mee stoppen en je berichten weer wat meer inhoud geven. Onze dank zou groot zijn.

PS : er zijn er meer die zulke berichten plaatsen, en de 100000 in een jaar willen halen oid ?

Posts moeten gewoon inhoud hebben inderdaad. Niet alleen: mooie box, prima cake en dat soort loze opmerkingen. Zet er gewoon neer waarom je de box of cake mooi vind. Om het tempo, de uitwerking en dat soort zaken. Leden waarderen dit erg! :wink:

Back
Bovenaan