Cannes (Fr): Festival d'Art de Pyrotechnique 2024

heho

VWC lid
Stad/dorp: Cannes
Land: Frankrijk
Datum: 4/14/22 juli en 7/15/24 augustus
Tijdstip: 22.00 uur
Schietbedrijf: verschillende, programma volgt nog
Max. kaliber: ?
Bijzonderheden:

Baal wel een beetje want mijn vakantie (4 kilometer vanaf Cannes) loopt van 31/7 tot 14/8
"Helaas" dus maar 1 avond aanwezig hier, maar nu al wel erg veel zin in !

Ik zit ook in de buurt 27-7 tot 10-8. Zijn alle data al bekend dan?

Al gevonden:

Jeudi 4 Juli 2024
Dimanche 14 Juli 2024
Lundi 22 Juli 2024
Mercredi 7 Augustus 2024
Jeudi 15 Augustus 2024
Samedi 24 Augustus 2024

Baal wel een beetje want mijn vakantie (4 kilometer vanaf Cannes) loopt van 31/7 tot 14/8
"Helaas" dus maar 1 avond aanwezig hier, maar nu al wel erg veel zin in !

Het viel mij ook al op dat de tijdsperiode dit jaar langer is dan andere jaren.

Hoe makkelijk is het hier aankomen en een plek zoeken? Want ik zit op 1,5 uur rijden de 7e, wil graag wel deze kant op.

Lekker op tijd die kant op gaan om stress te voorkomen.
Er zijn dan namelijk nog wel plekjes in de parkeergarages in Cannes.
Ook wordt het strand druk op een gegeven moment. Vergeet je handdoek niet om op te zitten :)

Helaas wat te laat vertrokken vanaf de camping. Was 15
minuten rijden maar na een uur nog 2.5 kilometer vanaf de parkeergarage. Begon hem te knijpen en heb de auto in een wijk gezet. Laatste stuk gelopen, familie blij ….:p
Man wat is het nog warm s’avonds.
Uiteindelijk om 21.30 op het strand gaan zitten maar wat teveel naar de zijkant helaas.
Wel een mooie show met lekkere muziek en een gruwelijke finale !!

Herkenbaar, een eind moeten lopen naar een show omdat je geen parkeerplek kan vinden, de tijd begint te dringen, de familie kan je niet meer bijbenen omdat je steeds sneller begint te lopen en overal komt het zweet vandaan, mede door de warmte :)

Gelukkig heb je uiteindelijk nog kunnen genieten van een mooie show!

• Like
Waarderingen: heho
Ik was half 8 in de stad en toen was het al geen doen meer met parkeren in centrum. Uiteindelijk na 1 uur zoeken rechts om keer gegaan.

Ik stond uiteindelijk op 45 min lopen van het strand en dat was mij een beetje te veel van hebt goede. Jammer maar helaas!

Ah, zonde man. De vorige keer dat ik hier was, was het lang niet zo druk, maar ik bedenk me nu dat dat wel in COVID tijd was. Was het waarschijnlijk sowieso niet zo druk hier. Toen waren we ook rond 19.30 in de stad en konden we nog gewoon in de parkeergarages.

Als je hier een week rond rijdt, kijk je niet eens meer op van een Ferrari, Lamborghini of iets dergelijks :p. Geld zat hier

Back
Bovenaan