[Busscher Vuurwerk] Tukkerbox 3

bassie1978

VWC lid
Artikelnummer: 4893
Artikelnaam: Tukkerbox 3 - Loat goan
Bruto Gewicht: ... kg
Netto Kruitgewicht: 1905 gram
Aantal Schoten: 120 schoten
Effectomschrijving: ...
Tube diameter: 30 mm
Kartoninhoud: 1/1
Tijdsduur: ...
Stijghoogte: ...
Adviesprijs: 139,95

tukkerbox.png

Laatst bewerkt:
Zo dan! Das nog eens een mooie box zeg. Als die zo ook in de straat staat en aantrekkelijk geprijsd is dan heb ik met stip een nieuwe nummer 1 voor 2022 op de lijst staan :applause:

Prachtige box dit hoor. Lijkt me 30mm. Zie hier wel effecten terug komen die ik vaker bij Evo voorbij heb zien komen, ben benieuwd verder!

Poooei dik boxje hoor. Lijkt haast kwaliteitje Funke met hoelang de effecten blijven hangen. Ben benieuwd naar de prijs maar ook een beetje schuw over hoe deze werkelijk gaat presteren.

Als deze box werkelijk zo presteert is dit echt een hele dikke bak hoor, heerlijke kwaliteit. Ga hem zeker in de gaten houden.

Is een straatfilm zo te zien

Inderdaad! Denk dan ook dat dit daadwerkelijke productie is! Als ik hem zo zie denk ik dat dit één van de betere boxen van op de Nederlandse markt is. Er is al veel goeds, maar deze kan je daar zo tussen zetten.

Helaas is het budget al op en ligt dit te ver uit mijn buurt voor 1 box maar wat een klasse bak zeg! Bepaalde effecten uit deze box heb ik nog niet eerder zó goed uitwerkt gezien ik een Nederlandse box. Zeker één om in de gaten te houden.

Pfoeehhhh deze is prachtig zeg! herken zo ook niet wat er onder zit, dus lijkt me een echt eigen product. Iemand een idee via welke importeur deze komt?

Toch maar in de gaten houden, wat een pareltje

Erg dikke box, enorme boeketten! Waar is deze te koop?
Vraag me idd af of het filmpje echt productie is. Kan toch haast niet zou je zeggen..

Pfoeehhhh deze is prachtig zeg! herken zo ook niet wat er onder zit, dus lijkt me een echt eigen product. Iemand een idee via welke importeur deze komt?

Toch maar in de gaten houden, wat een pareltje

Het is puur gissen, maar qua soorten effecten, uitwerkingen en manier van filmen is mijn vermoeden toch echt Evo of in iedere geval dezelfde fabriek. Kijk ook eens naar de Tukkerbox 2 (of 1, ben even niet meer zeker). Zie ik dezelfde effecten in terug die ik in de nieuwe producten van Evo heb gezien (o.a the Evo Force One). Ik ben niet betrokken bij Busscher noch EVO, om dat vast voor te zijn.

Ik meen vorig jaar reeds ergens gelezen te hebben dat deze box i.s.m. Evolution Fireworks is ontwikkeld.....(geldt voor alle drie trouwens). Waren toen ook kortstondig in Duitsland te koop, nadat de boel hier werd afgeblazen....

Eigenlijk is hier maar 1 woord voor toch?

Poah!:D

Heerlijke bak dit, deze mag best in het westen van het land over de toonbank gaan

Een hele prachtige box is dit ja. Even wat verdere info. Deze box zal in Nederland alleen bij Busscher Vuurwerk te koop zijn. Deze box zou vorig jaar al te koop zijn, echter gooide het verbod roet in het eten. Daarom is deze box ook te koop geweest in Duitsland.
De boxen worden trouwens geïmporteerd via een inkoopcollectief waar ook vuurwerk orthen bij betrokken is (vandaar ook de naam in de film).

Ik ga binnenkort deze boxen eens in het echt bekijken en hoop wat meer info te krijgen.

Ik heb onlangs met Busscher Vuurwerk gesproken en enkele foto's mogen maken van de boxen. Deze komen zsm online en zullen hierbij geplaatst worden. Voor nu heb ik een aantal gegevens bijgevoegd! Dit is echt een beest van een box lijkt mij, staat bij mij op de bestellijst iig!

Back
Bovenaan