Burgemeester Van Zanen: 'Maak evenementen mogelijk tijdens de jaarwisseling'

Las net wat over de ongeregeldheden in het land gisteren. Volgens nu.nl zijn het vuurwerkprotesten. Het is maar hoe het bekijkt. Maar ik krijg er wel weer een onderbuikgevoel van.

Las net wat over de ongeregeldheden in het land gisteren. Volgens nu.nl zijn het vuurwerkprotesten. Het is maar hoe het bekijkt. Maar ik krijg er wel weer een onderbuikgevoel van.

Ja elke negatieve spin die ze aan vuurwerk kunnen geven gebruiken ze direct. Begin het echt zat te worden.

Ik ben het er wel mee eens dat het vuurwerkverbod de druppel was natuurlijk. Toen het verbod erdoor was, was het meteen de eerste avond al raak met gewelddadige protesten, daar heb ik de dagen ervoor niets over gehoord. Was te verwachten, kopie van wat er afgelopen jaar gebeurde...

Maar die van Zanen, echt ongelofelijk dit. Ik mag toch hopen dat iedereen er doorheen prikt? Die vreugdevuren die hij wil zijn in het leven geroepen om de traditionele rellen in Den Haag de kop in te drukken. Dus ik snap dat hij dat dan wel door wil laten gaan, maar kolere wat meet die man met 2 maten.

Back
Bovenaan