Burgemeester hekelt nieuwjaarsvandalisme

WOERDEN - Burgmeester Schmidt van Woerden is bijzonder boos over het vandalisme tijdens oudjaarsnacht.

Bij aanvang van zijn nieuwjaarstoespraak zei Schmidt vrijdagavond dat hij zich zeer geergerd heeft aan de rotzooi en de vernielingen in de gemeente. Schmidt vraagt zich af of het misschien tijd is om 10% op de verkoopprijzen van vuurwerk te zetten om de troep te laten opruimen en de schade te herstellen.

Hij vindt het te gek voor woorden dat anderen moeten opdraaien voor de ellende die sommigen veroorzaken.

bron

En de burgemeester heeft helemaal gelijk. (dat hij boos is)
Ik denk dat bijna iedereen het vuurwerk wel mooi vind. Of je het nu zelf afsteekt of kijkt.
Maar niemand vind het vandalisme er om heen leuk (behalve de daders dan)
En dat vandalisme loopt zo langzamerhand de spuigaten uit.

Alsof er met koninginnedag geen teringzooi gemaakt wordt. Dat mag natuurlijk weer wel, laten de Oranjes maar 10% van hun "loon" inhouden om al dat geld te besteden aan het opruimen van al het afval op zo'n dag.

Alsof er met koninginnedag geen teringzooi gemaakt wordt. Dat mag natuurlijk weer wel, laten de Oranjes maar 10% van hun "loon" inhouden om al dat geld te besteden aan het opruimen van al het afval op zo'n dag.

nee hoor dan doen ze er gewoon 10% bij als je een biertje koopt hehe nu ist pilsie geen 3 euro meer maar 3,30 :p

Dus het legale vuurwerk moet het ontgelden, om de schade die met illegaal vuurwerk aangericht wordt, die schade die grotendeels geeneens door vuurwerk komt maar door puur vandalisme...Gadverdegadver!
Hoeveel van de schade zal aangericht worden door mensen die legaal vuurwerk gekocht hebben? Ik denk opvallend weinig!

Dus het legale vuurwerk moet het ontgelden, om de schade die met illegaal vuurwerk aangericht wordt, die schade die grotendeels geeneens door vuurwerk komt maar door puur vandalisme...Gadverdegadver!
Hoeveel van de schade zal aangericht worden door mensen die legaal vuurwerk gekocht hebben? Ik denk opvallend weinig!

ze snappen der helemaal niets van joh,laat ze de prijzen maar nog verder op schroeven,gaan de mensen "die ze al aan het stoppen hebben gekregen" met het belgische vuurwerk,gewoon weer terug zwaar vuurwerk halen , 500grammers hebben zo onderhand de zelfde prijs als een gigantische 100sh of grote prof bak

haha ik vraag mij af of dat wel zou lukken, lijkt me sterk dat je een flitspaal of iets kapot ken knallen met een astronautje

En dan verbieden ze vuurwerk en dan komt het kerstbomen rauzen met alle gevolgen van dien zeker terug?

Of gewoon iedereen die latterzat, stoned of doorgesnoven is gewoon ordinair op sloop en rooftocht?

Wat willen ze nou toch steeds met dat gezeik. Ja, ze willen iedereen thuis hebben met een dure fles champagne aangezien dat het meeste oplevert.

hypocriet gekosmopeniseer (in de ruimte ***len) is het allemaal!
lapzwanzen eerste klas!
En die flikkers die vandalisme plegen zeg ik tegen: ga je dikke moeder copuleren!

Back
Bovenaan