Burgemeester Brummen voor vuurwerkverbod

ylke

VWC lid
BRUMMEN – Brummense Burgemeester Niels Joosten pleitte maandag tijdens zijn nieuwjaarstoespraak – nogmaals – voor een afsteekverbod van particulier vuurwerk. De overlast ervan is al jaren één van de stokpaardjes van de burgervader.

Tijdens de alcoholvrije nieuwjaarsreceptie in het Brummense gemeentehuis sprak Joosten: “Ik zal mij er voor blijven uitspreken. Europa, voor het geval u uiteenvalt, regel snel nog een afsteekverbod voor particulier vuurwerk.” Wel zei Joosten dat de gemeente dan een alternatief biedt. “Ooit zal ook hier de gemeente voor een mooi vuurwerkspektakel zorgen. Op een wijze waar mens, dier en milieu minder schade van ondervinden.”

Bron

Het is weer zover, elk jaar begint het verhaaltje weer van voor af aan. Wordt er misselijk van. Dit soort dingen krijg je alleen maar door die criminelen die van alles op willen blazen met vuurwerk. De mensen die van vuurwerk genieten worden er weer de dupe van. Ik woon zelf in Brummen en moet zeggen dat de jaarwisseling hier rustig is verlopen.

En ik wordt hier godverdomme ook zo misselijk van! Weer zo'n idioot die een verbod wil.
Echt waar, sorry maar ik kan me zo niet langer meer inhouden om niet grof te worden!
Kan er niet een verbod op zulk soort burgemeesters komen? Want ik heb het niet op dat soort lui!

ga ik een nieuwe verzameling beginnen .
namelijk negatieve berichten over vuurwerk .
kijk men kan dit nou allemaal wel willen, maar wij als leden van site zoals vwc, avp, fpm ,vuurwerk museum ,en niet te vergeten , vuurwerk traditie zijn wel een groepering die niet vergeten mag worden !
als een vuurwerk verbod dan echt gestalte krijgt , zullen ze ons ook moeten helpen zoeken naar een andere uitlaat klep .
en dan wel een uitlaat klep waar wij ons thuis in kunnen voelen want ze nemen wel een deel van ons af .
en dan zou ik mij ook niet af laten schepen om als vrij williger bij een schiet bedrijf te mogen werken om het zware rot werk te mogen doen :angry:
ga toch weg mensen ! :angry:

ga ik een nieuwe verzameling beginnen .
namelijk negatieve berichten over vuurwerk .
kijk men kan dit nou allemaal wel willen, maar wij als leden van site zoals vwc, avp, fpm ,vuurwerk museum ,en niet te vergeten , vuurwerk traditie zijn wel een groepering die niet vergeten mag worden !
als een vuurwerk verbod dan echt gestalte krijgt , zullen ze ons ook moeten helpen zoeken naar een andere uitlaat klep .
en dan wel een uitlaat klep waar wij ons thuis in kunnen voelen want ze nemen wel een deel van ons af .
en dan zou ik mij ook niet af laten schepen om als vrij williger bij een schiet bedrijf te mogen werken om het zware rot werk te mogen doen :angry:
ga toch weg mensen ! :angry:

Als ze een verbod willen geef ik me toch niet zomaar gewonnen.Zal er alles aan doen om het te voorkomen.:p

Als ze een verbod willen geef ik me toch niet zomaar gewonnen.Zal er alles aan doen om het te voorkomen.:p

je kun wel zeggen van ik maar jij in je eentje zou dat ech niet tegen kunnen houden .
ze zien je al staan met je span doekje :p
niet ***lig bedoelt hoor maar snap je wat ik bedoel ? :)

je kun wel zeggen van ik maar jij in je eentje zou dat ech niet tegen kunnen houden .
ze zien je al staan met je span doekje :p
niet ***lig bedoelt hoor maar snap je wat ik bedoel ? :)

Dat snap ik maar met een grote groep staan we zeker sterker of niet?:)

Elburgersc,

Ach ja weer zo iemand die er zich voor uitspreekt en al het plezier van de freaks ontneemt want daar komt t op neer!! Rot toch op elke keer met dat gezeik het komt weer zo egoistisch over las net dat dat daar een rustige jaarwisseling was nou stimuleer dat dan zou ik zeggen!! Weet je sommige ambtenaren hebben geen verstand die denken dat ze dat in hun eentje kunnen tegenhouden. Rot op man....

Elburgersc,

Doe met je mee en dan voor 1000% om het tegen te houden!!! LEVE DE TRADITIE DIE VUURWERK HEET...

Back
Bovenaan