Bunker Baas

omepje

VWC Moderator
Forumleiding
Artikelnummer: 2705
Artikelnaam: Bunker Baas
Bruto Gewicht: ...
Netto Kruitgewicht: ...
Aantal Schoten: 140sh
Effectomschrijving: ...
Tijdsduur: ...
Stijghoogte: ...
Richtprijs: €150,00
O.a. te koop bij: Vuurwerkbunker.nl

Wij danken vuurwerkbunker.nl voor de informatie.
Gelieve dit NIET over te nemen zonder toestemming en/of bronvermelding.

Laatst bewerkt door een moderator:
Wow vette bak en dat paars na 0.35 seconden, daar ben ik verliefd op. Ben wel benieuwd wat deze beauty van Evo moet gaan kosten ?

Een hele dikke bak met prachtig paars. De finale valt mij wel een beetje tegen..... Of mis ik een stuk?

Kwam deze per toeval tegen. Super dat paars erin idd. Heerlijk grote boeketten ook. Maar zoals hierboven ook al gezegd valt de finale wat tegen.

Vorig jaar de Bunker Blaster de gratis box bij Vuurwerk Orthen. Zou het nu deze zijn? Wat een pareltje is dit zeg! Vette bak!

Deze box bevat 1965 gram kruit en is gisteren geschoten.

Veel pluspunten heeft deze box :) Een lekker tempo, en zeker geen pauzes. De salvo's zijn goed divers en over het algemeen heel goed uitgewerkt. Minpuntje vind ik het stuk met de oranje ghost boeketten. Die zijn te zwakjes en te klein, vergeleken met de rest van de box. Misschien had ie hiermee moeten beginnen. Desondanks is de breedte echt heel goed van deze box. In het prijssegment van 150 euro is de keuze enorm groot. Ik weet niet of dit bovenaan mijn verlanglijstje zou staan, maar een goede box vind ik het zeker!

Was ook echt een toppertje! Luchtje vol met goed uitgevoerde effecten :thumbsup:
Cake 3 was wel de minste, maar aan de andere kant viel die ook wel weer mee. Ik dacht namelijk na de filmpjes hierboven dat het een groot 'plop-gehalte' zou gaan worden. Dat was dus niet zo..

Heerlijk cakebox! Mooie effecten en goed in elkaar gezet wat betreft de verschillende schiet richtingen! Hierbij mijn film! De hele bunker serie gehad dit jaar, deze volgen nog!

Back
Bovenaan