Bulderende Brutus

Artikelnummer: 052
Artikelnaam: Bulderende Brutus
Netto Kruitgewicht: 351 gram
Effectomschrijving: in deze pot zit een kern met aluminium waardoor een goede knal niet achterwege blijft. veel verschillende kleuren en effecten
Stijghoogte: 35 meter
Richtprijs: €30,-

Meer informatie is er zo spoedig mogelijk.

Gelieve dit NIET over te nemen zonder toestemming en/of bronvermelding.

Laatst bewerkt door een moderator:
dit is gewoon een goede cake, maar iedere keer als ik em zie, moet ik denken aan de marijn cake: jorus rampestamper (van 18 euro) waarom: omdat dit een cake is die bij mij in de categorie "afwisselde effecten" valt (een soort van vuurwerkshowtje in een cake). maar natuurlijk qua effecten is de bulderende brutus anders ( zit er overigens ook erg mooi blauw luchteffect in) en een heftige finale. afhankelijk van je budget moet je je keuzes maken, maar ik denk dat veel mensen wel iets met dit commentaar kunnen ;) en ach keuzes maken is heel persoonlijk, we houden gelukkig niet allemaal van hetzelfde

aangezien jorus rampestamper helaas niet te koop was, door??? heb ik toch maar de bulderende brutus cake aangeschaft en ik kan jullie hier iets heel leuks / bijzonders / bizars over vertellen.

ik woon aan een rondweg in een leeuwarden en tijdens het afsteken van deze cake bleven auto's spontaan STILSTAAN op de rondweg!!! om naar de cake te kijken.

het falling leaves, fishes, crackling effect vond ik echt super mooi in het echt, daarnaast een prachtige afwisseling. reacties van de omstanders waren: wat een super mooie cake is dit zeg, wat een super mooie afwisseling, het lijkt wel een showtje in een cake. ik zal deze cake volgend jaar absoluut weer aanschaffen en iedereen aanraden, hij is de prijs dubbel en dwars waard!

Even ter info, dit jaar blijft de Bulderende Brutus nog te koop maar hij zal niet meer worden bijbesteld,deze gaat dus uitlopen zeg maar.
Dit artikel komt dus volgend jaar niet meer op de markt.

aangezien jorus rampestamper helaas niet te koop was, door??? heb ik toch maar de bulderende brutus cake aangeschaft en ik kan jullie hier iets heel leuks / bijzonders / bizars over vertellen.

ik woon aan een rondweg in een leeuwarden en tijdens het afsteken van deze cake bleven auto's spontaan STILSTAAN op de rondweg!!! om naar de cake te kijken.

het falling leaves, fishes, crackling effect vond ik echt super mooi in het echt, daarnaast een prachtige afwisseling. reacties van de omstanders waren: wat een super mooie cake is dit zeg, wat een super mooie afwisseling, het lijkt wel een showtje in een cake. ik zal deze cake volgend jaar absoluut weer aanschaffen en iedereen aanraden, hij is de prijs dubbel en dwars waard!

Ben benieuwd, als ik er net zo enthousiast achteraf over kan praten als jij, dan moet het wel een goede cake zijn.

Back
Bovenaan