Brutal

Nitraat12

VWC lid
Artikelnummer: 01212
Artikelnaam: Brutal
Bruto Gewicht: 900 gram
Netto kruitgewicht: … gram
Aantal schoten: 10
Effectomschrijving: 10 schots Zena cake met het golden glitter effect. Deze eindigt in een finale van de grootst mogelijke vuurwerk mine, 50 gram puur kruit in 1 schot! 1 + 1 actie!
Afmeting: OD125 x 175
Max. tube diameter: 25
Tijdsduur: 15 sec.
Stijghoogte: 20-25 meter
Kartoneenheid: 16 / 1
Richtprijs: €19,95

lesli2019-10.jpg

Laatst bewerkt door een moderator:
Deze valt mij nu pas op, en ik was nog wel bij de Trophy.

Leuk de mine! Daar houden we van :D kijken hoe die presteert op een demo als die ergens geschoten gaat worden

Deze valt mij nu pas op, en ik was nog wel bij de Trophy.

Leuk de mine! Daar houden we van :D kijken hoe die presteert op een demo als die ergens geschoten gaat worden

Ook hier pas nu opgevallen aangezien ik meestal niet kijk naar 9 of 10 schots potjes maar deze mag er best wezen met zijn frisse uitwerkingen en als slot een vette mijn.

Gezien op de demo in Benthuizen, en spijt dat ik hem niet heb besteld!
Prachtige, grote boeketten met een oranje-achtige gouden glitter.
Jammer toch van die 10 schoten en die onhandige ronde vorm, anders was het voor mij een topper.

Ook hier pas nu opgevallen aangezien ik meestal niet kijk naar 9 of 10 schots potjes maar deze mag er best wezen met zijn frisse uitwerkingen en als slot een vette mijn.

Hier precies hetzelfde, meestal sla ik de (onbekende) low-budget en kleine cakes over in de zoektocht. Maar deze is toch een aantal keren op de lijst terecht gekomen. Geweldige glitter, en mooie verrassende mine. Op 10-20m afstand zal die mine een paar "ooeehhs" en "woowwws" gaan geven.

Yep, leuk potje, niet te duur! Morgen ff kijken of ik die er bij kan halen! Tja, onhandige ronde vorm, ff in de vuurwerkklem en knallen maar!

Boeketten waren echt uitstekend. De mine echter vond ik tegen vallen. Had echt een mine als een vette marja verwacht, dat idee had ik ook van het productie filmpje. Vond het nu meer een gewone mine die je in veel cakes ziet onder een boeket. Toch is het al met al een prima pot !

Boeketten zijn erg mooi maar niet heel erg groot. Het goud was wel super en het boeket had een beetje een gouden blink ertussen zitten. De mine was inderdaad niet erg spectaculair.

Viel niet tegen voor de prijs. Had alleen de boeketten iets groter verwacht. Mooi goud en de mine op het einde maakte wel het verschil. Voor 15 euro toch wel een zeer mooie cake. Afsteken in een rustigere omgeving, anders valt hij niet op

Back
Bovenaan