Bruinisse 17-07-2010

moontan

VWC lid
Waar: Bruinisse
Provincie: Zeeland
Wie: Beko Vuurwerk
Wanneer: zaterdag 17 juli 2010
Tijdstip: 22.45 uur
Caliber: Professioneel, max 3"

22.45 uur Als afsluiting van de Visserijdagen kunt u zoals gewoonlijk vanaf de dijk bij de haven het grootse vuurwerk bewonderen. Mede dankzij Visserijvereniging Algemeen Belang belooft het weer een verrassend spektakel te worden! MIS HET NIET!!!

vuurwerk.jpg

Is bij mij in de achtertuin zowat, maar gezien het show-element en het
ongelooflijk zwaar kaliber dat daar verschoten wordt, zit ik nog sterk
te twijfelen of mijn auto daarheen wilt.

Laatst bewerkt:
gaat toch niet om het kaliber? bij deze show sta je er altijd behoorlijk dichtbij en het is altijd wel een leuk showtje. dus als je toch in de buurt woont...

gaat toch niet om het kaliber? bij deze show sta je er altijd behoorlijk dichtbij en het is altijd wel een leuk showtje. dus als je toch in de buurt woont...

Ben ik 100% met je eens, niels2x, in het verleden ( voor Enschede ) was ik hier altijd te vinden. Een aantal jaren terug ben ik er ook nog een keer bij
geweest, maar het kan me niet meer bekoren.
Het ligt niet aan de schieters hoor, maar aan onze beroerde wetgeving.
Ik weet het, het blijft vuurwerk, maar ik hou gewoon niet meer van dit
soort showtjes. Ik heb trouwens ook andere plannen.
Voor een ieder die gaat; veel plezier en geniet er van!

Het was een leuke show. Wat mooie producten voorbij zien komen van Beko!

bij deze wil ik de mannen van Beko en T&T Fireworks bedanken voor de mooie show!

foto's en video volgen spoedig!

Ben ook geweest en heb ook gefilmd/gefotografeerd, komen vanmiddag online.
NOg een praatje gemaakt met de mensen van beko en T&T, aardige mensen trouwens en leuke show:)

+ YouTube Video
ERROR: If you can see this, then YouTube is down or you don't have Flash installed.

Dit is deel 1 van de show, deel 2 staat ook op m'n kanaal maar daar was wat plakwerk bij gekomen met wmm , staat bij beschrijving, maar kwam er net achter dat ik die 2stukjes heb omgedraaid, dus die houden jullie nog tegoed

Leuke show, mooi geschoten met een goede keuze aan (eigen) producten, en een leuke finale in goud en salutes
Bedankt voor de mooie film Jack

Tja, ik ben er niet naar toegeweest, En daarom is het leuk om die video's van jullie te zien. Ondanks het kaliber is het toch een lekker showtje. Bedankt voor de beelden!

Ben het met de mensen eens,

Een leuke show met mooie producten, dat is wel het voordeel van Beko als ze schieten. Genoeg moois om te gebruiken .

Thnx voor het delen van de video's

Back
Bovenaan