Je gebruikt een verouderde webbrowser. Het kan mogelijk deze of andere websites niet correct weergeven. Het is raadzaam om je webbrowser te upgraden of een alternatieve webbrowser te gebruiken.
Was te verwachtten ... Gaat het nu definitief niet meer door of wordt er een andere datum gekozen ? Want dan kom ik wellicht nog in de mogelijkheid om erbij te zijn hehe, vanavond kon ik niet namelijk
Ik zou toch zweren dat ik een paar ghostshells met geluidsdemper en watershells heb gezien...
Voortijdig einde Visserijdagen in Bruinisse door regen
zondag 17 juli 2011 | 10:16 | Laatst bijgewerkt op: zondag 17 juli 2011 | 16:02
BRUINISSE - In de stromende regen zijn zaterdagavond de Visserijdagen in Bruinisse afgesloten.
Het avondprogramma viel daardoor in duigen. De geplande vliegshow werd op het allerlaatste moment afgeblazen. De toestellen waren al bij Breda toen werd besloten dat de weersomstandigheden té gevaarlijk waren. In plaats daarvan gaven de mannen van de Acapulco Watershow nog een extra optreden om het publiek wat was gekomen toch nog iets te kunnen bieden. Ook dat optreden liep door het slechte weer wat averij op: de spectaculaire slotact met een sprong met brandende mantel ging niet door. De mantel wilde door de nattigheid niet branden. Ook het geplande vuurwerk werd vanwege het weer afgeblazen. De regen weerhield de Bruënaren er niet van toch flink feest te vieren: in de kroegen was het druk en gezellig. De activiteiten overdag gingen wel gewoon door en de dag begon gezellig en droog.
Voorzitter Theo Ketting kijkt ondanks de extreme weersomstandigheden (donderdag viel 65 mm regen) toch met een redelijk goed gevoel terug op de feesten. "Je maakt er gewoon wat van", zegt hij met een stralende lach.